09-06-2006 23:00:54
Hejsa..
Jeg tænkte at jeg lige ville høre om der er nogen der ved med sikkerhed hvor lang tid der går fra man har lagt sin ordre hos førnævnte firma, til man får sine ting?
Det drejer sig om et stage 1 kit, og måske to forlygter..
Mvh. Jens-Ole
Der plejer vel at gå en uges tid eller deromkring, men ellers kan du få et stage 1 kit hos Georg Mikkelsen hos Å.K.M. Racing, der købte jeg mit, kostede vist det samme men og så er du sikker på at få det rigtige.
Bishop
Svaret d. 10-06-2006 08:34:05
Når jeg har fået noget fra minisport har det taget ca. en uge... bortset fra når det har været i restordre.. så er der gået op mod 3 måneder.
simen
Svaret d. 10-06-2006 11:44:47
Jeg har kun bestilt en gang fra miniport, og det var også min sidste gang.
Fra bestilling til ankomst gik der 3 måneder, hvor jeg i mellemtiden ikke oplevede andet end dårlig kundeservice.
Nu handler jeg udelukkende ved Minispares. Der kommer pakken 4-5 dage efter, og jeg har ikke oplevet noget bøvl med dem!
JP
Svaret d. 10-06-2006 13:54:25
det passer ikke.. mine angel eyes var i restordre.. og jeg ventede kun 14 dage så var mit her..
prophecy
Svaret d. 10-06-2006 17:05:41
det passer ikke.. mine angel eyes var i restordre.. og jeg ventede kun 14 dage så var mit her..
prophecy
Svaret d. 10-06-2006 17:05:41
Jeg har også bådde dårlige og gode erfaringer med Minisport.. der er rimelig dårli tilbagemelding på deres mail .. så næste gang prøver jeg nok også minispares
simen
Svaret d. 10-06-2006 20:29:33
Ja service niveauet hos minisport er HELT i bund. Det har de sku aldrig hørt om og det virker som om de også er total ligeglade.
Jeg har bestilt hos dem 2 gange og lovede mig selv ALDRIG at bestille hos dem igen fordi servicen har været så ekstrem dårlig og leveringstiden så ekstrem lang og fordi mange af delene ikke var korrekte.
Men ak så for 2 uger siden kom jeg til at bestille dele fra dem igen fordi jeg lige var på nettet og de have sendt mig en mail med nye tilbud.
Og det er det samme igen...de har trukket beløbet på kortet men jeg har ikke hørt en skid fra dem, trods det at jeg har sendt dem 3 mails og spurgt efter de dele jeg har købt. JEG SKULLE ALDRIG HAVE GJORT DET.
mit råd, hvis du gerne vil beholde dit hår og ikke gider spille tiden, køb dine dele hos alle andre end minisport, der kommer kun ærgelser ud af det.
mvh Troels
århusmini
Svaret d. 11-06-2006 21:49:59
jeg har også dårlige erfaringer med minisport. efter jeg havde aflagt min bestilling over nettet, gik der over en måned til at de ringede og sagde at der var nogle stumper som de alligevel ikke havde på lager, og at det ville tage yderligere en måned at få dem hjem. jeg sagde at det var lige meget, og jeg ikke ville vente så lang tid. det var også ok med dem, men han glemte bare at sige at han havde hævet pengene dagen før (næsten 8000). jeg ringede dem op og bedte dem indsætte dem på min konto med det samme. men, der gik 2 uger før jeg havde mine penge igen... det virker som om at de er for store i kæften! hvornår kan et nyt vippetøj give 30% mere effekt? for hvis det gør det, så ville jeg da overveje at købe hos dem! det wender jo med at man for et lille beløb sammenlagt kan tune sin bil med 200% med de præstationer de opgiver.
Allpass
Svaret d. 12-06-2006 16:34:19
ja det er rigtigt at deres præstationer ikke hænger helt sammen. Det samme med deres motor hvor de stortset alle har over 100 hk...hvis man så sammenligner med for eksempel M.E.D. der ikke laver andet end at tune minimotor og har rigtig godt ry inden for race osv...så har deres 1380 fx 80-90 hk hvor den fra minisport har 30% mere selvom den kun koster 1/3 det hænger heller ikke sammen....
århusmini
Svaret d. 12-06-2006 19:00:43
Jeg har lige købt sæder og rat hos minisport jeg har intet at brokke mig over. jeg fik leveret på min adresse få dage efter pengene blev hævet på min konto. Da jeg bestilte rattet glemte jeg at bestille et monteringskit, jeg sendte derfor en mail som blev besvaret med det samme. mailen sagde at der ikke var noget problem og at de bare ville hæve for kittet samtidig med rattet. Alt gik glat og nemt.
Det lyder som om jeg har været heldig eller hvad?
Maceo_p
Svaret d. 12-06-2006 23:53:44
Jeg har nu også altid bestilt mine varer hos enten Georg Mikkelsen, eller hos Nordisk Morris Minor lager, da jeg synes vi skal huske at støtte de danske forhandlere.. Men på grund af den længere hjul afstand på min van, skal jeg lave min egen udstødning hvis jeg køber det her i DK..
Men jeg har nu ikke bestilt noget alligevel endnu.
Mvh. Jens-Ole
Jens-Ole
Svaret d. 13-06-2006 08:58:35