04-03-2011-14:19:16
Hej
Dette er ikke specifikt omkring Mini`er, men den bruges ofte i sammenhæng med Mini`er.
Er der nogle der har en arbejdslampe de kan anbefale når I skal bruge lys i garagen (båden over og under Mini`en) I øjeblikket har jeg en diode 230V arbejdslampe som i sin tid er købt hos Harald Skrald. Den er jeg nu godt træt af idet at jeg ikke synes den giver nok lys. Den lyder meget godt men spreder overhoved ikke lyset og derfor skal man hele tiden flytte rundt på den for at få lys der hvor der skal bruges. Så jeg skal bruge noget der spreder lyset mere og som lyser godt.
Lasse
lysstofrør`s lampe... og gerne nogen stykker... :-)
Man kan ik få nok lys, og helst lysstofrør - erfarring fra vores parkeringskælder hvor der er bælgmørkt... :-)
julianfalck
Svaret d. 04-03-2011-16:13:41
trippel lampe fra Würth! fantastisk lampe som lyser i alle retninger, den fåes med stativ og uden!
ikke så dyr i drift, men liiiidt koster den jo i indkøb!
har haft den i 5 år nu, og har ikke skiftet pære i den endnu ;-)
Pøj pøj
Molly
Svaret d. 04-03-2011-17:10:24
Bruger også den fra würth den er kun ca.75mm høj uden beslag når den lægger ned, og med blød gummi og plexiglas den giver et super lys og kan anbefales
Kim
minicooper
Svaret d. 04-03-2011-17:38:03
her er link til den jeg bruger, kør musen over billedet og det vil blive større:-)
http://www.wuerth.dk/produktinfo/Products.aspx
Molly
Svaret d. 04-03-2011-19:32:44