Ledningsnet + flere spørg

05-06-2006 18:52:09

Jeg har lige et par spørgsmål..

Ledningsnettet er det ens på elle modeller? bortset fra de nyere minier med indsprøjtning self..

tænkte på om jeg fx kunne smide en 1275gt motor ned i min mini 1000??

Og så et par andre spørgsmål..

hvilken maling skal jeg bruge til at male undersiden (bunden) på min mini?? Den skal ikke ha textyl bagefter.. den skal kun males

Jeg skal self bruge en masse karosseri sealer.. hvor kan jeg købe det?? og hedder det egentlig sealer?? :D

Jeg takker..

Blaaaqaa

du kan sagtens lægge en 1275 motor i en 1100 1000 eller 850'er ledningerne er de samme, der kan dog være forskel på farvekoderne - dette har selvfølgelig ingen betydning.
jeg ville male undervognen med en zinkprimer før jeg lakerede den

longman

Svaret d. 06-06-2006 20:35:59

jeg har rengjort min 850er for textyl i bunden og malet den med zinkspray så grunder og til sidst maling (varmefast)
Jeg gjorde det for et år siden og det er stadig som nyt.

D jessen

Svaret d. 06-05-2009-21:59:26

Jeg ville bruge denne fra WUERTH.DK KLÆBE- OG FORSEGLER, SORT 310ML Den er overlakerbar, dog IKKE med alkyd baseret maling. De har også en kanon zinkspray i både lys og mørk.

Greatdane

Svaret d. 06-05-2009-22:55:32

jeg brugte en alm rustprimer på fortynder basis og sluttede af med almindelig autolak bilen fik i flere omgange og jeg klarede det i vores eget sprøjterum

minimiglia

Svaret d. 07-05-2009-10:38:21

Der er også forskel mellem de tidligere modeller, fra dengang hvor de havde center speedometer, til dem med flere instrumenter monteret bag rattet. Der kan dog købes en omformer til det.
Hvis det er indenfor samme årgang, men forskellige motorer skulle der ikke være noget galt i det.

Håber ikke det gør noget jeg nasser lidt på din tråd her, men jeg skal til at renovere mit lednings net, og skal (vil gerne) have ledninger i de rigtige farver. Er der nogen der kender et sted hvor man kan købe ledninger i forskellige farver, pr. meter? Gider ikke betale for 100 meter i hver farve, når der kun skal bruges et par meter af hver.

Rasmus Holst

Svaret d. 07-05-2009-13:10:44

Hej,

Her skulle du kunne få det meste inkl bulletconnectors

http://www.autoelectricsupplies.co.uk/

Hilsen Thomas

ThomasD

Svaret d. 08-05-2009-11:50:14

Tilbage