mpi rat i IKKE Mpi

31-01-2011-22:05:55

Hej er der nogen der har info?
Passer div stik?

Mvh Minithy

Minithy

hehe du kommer sku til at få sved på panden når du skal lege med alle de ledninger! ;-)

H.C. Hansen

Svaret d. 02-02-2011-15:28:56

ratstammerne er forskellige navene er ikke ens så du skal ha hele styrtøjet fra en mpi det vil sige ratstamme og styrehus fra mpi,en hvis du skal ha rattet til at passe
:-(

zeemax mini

Svaret d. 04-02-2011-11:50:43

Ratstammerne og navene er ens, har selv lagt en komplet MPI over i min egen som er født SPI, men jeg flyttede også hele ledningsnettet over, så det med stikkene ved jeg ikke noget om.

Gomme

Svaret d. 06-02-2011-17:22:36

tænderne på ratstammerne til rattet er da ikke ens????? alle rattene man kan få til en ``almindelig mini`` passer da ikk på en mpi fordi strålerne er meget finere og ratstammen til en mpi er da også forskellig da den klapper sammen hvis man køre galt ud over det ligner de nok hinanden men mener bestemt ikk ratstarmerne er ens måske er selve styrehuset ens med det på de andre det ved jeg ikke

zeemax mini

Svaret d. 06-02-2011-17:27:09

Har komplet mpi ratstamme - men som zeemax miini skriver så er navene ikke ens.
men jeg er mere bange for at klippe og klister.... :-(
har været ved at se om jeg kunne skille selve ratstammen af - men er i tvivl om det kan lade sig gøre - altså køre med mpi inder stamme og yder stamme alm mini.

Minithy

Svaret d. 06-02-2011-19:00:06

hmm efter som du har en spi tror jeg ikke der er den store forskel på tingene så det burde være rimelig lige til hvis du har et ledningsdiagram over begge biler de har trods alt stort set det samme udstyr som løber op af ratstammen så der burde ikke være den store forskel :-)

zeemax mini

Svaret d. 08-02-2011-11:17:11

altså ledninger til udstyret der løber op langs ratstammen så som visker og sådan jeg skal lære at formulere mig bedre ;-)

zeemax mini

Svaret d. 08-02-2011-11:18:40

Rigtigt hvad zeemax mini skriver, havde sku helt glemt at jeg skiftede hele ratstammen også, min fejl sorry!... :-O

Gomme

Svaret d. 08-02-2011-14:57:34

Tilbage