danmarks længste mini træf .

11-01-2011-21:39:37

Hej folkens .

Vi har lige skruet en lille sommerferie tur sammen , håber i gider køre med ..
Fredag den 29 juli starter vi ved viborg træffet på den gamle kasserne , samme plads som de plejer at bruge , invitation følger ...
Søndag den 31 slutter vi i viborg og kører mod djursland hvor der bliver arrangeret billige overnatninger på en skole eller spejder hytte , et par dage på djursland med kaløvig træffet , djurs sommerland og div andet .
Onsdag letter vi mod skagen med et par dage PÅ SKAGEN som det hedder også på en skole eller spejder hytte , det er i gå afstand til byen var planen .
Fredag letter vi så mod mini klub denmarks sommertræf ved struer og deltager der til søndag ...

Nærmere info kommer her på siden ...

Håber i kommer med på denne lille tur , man kan stige af og på som man vil ..

Nu kommer søren så nok ind over med det jeg har glemt ...

Hva syns i , sæt kryds i kalenderen i uge 31 ..

mvh Fidde

Æ bette formand .

fidde

..............det er jo nærmest et Maxi træf så....... :-)

Carsten.

jelshøj

Svaret d. 12-01-2011-00:51:07


Hej

Det lyder som en rigtig god idé, og der er sat kryds i kalenderen.

Jacob
MiniKlub Sjælland

mini

Svaret d. 12-01-2011-10:30:08


Jes det blive mega sjovt med en hel uge i miniens tegn sammen med familien og div ..
Håber der kommer mange med ...

fidde

fidde

Svaret d. 12-01-2011-18:49:39


det er da en kanon ide!
håber jeg kan få fruen og Emil med på ideen.
Kunne nu være dejligt med en tur rundt i landet!!

;-) :-P

slaske

Svaret d. 12-01-2011-19:03:08


Hehe, det ser skide godt ud fidde, og jeg har ikke så meget at tilføje Endnu til “tur ´d Jylland” :-) det ser ud til at du har fået det meste med, men mere skal nok komme til lidt senere.
Lige nu har jeg kun, at jeg synes det kunne være sjovt hvis vi kunne få lavet en aftale med Georg (Åkm Racing) eller Heine (Nordisk Morris “Mini” Lager) og så når vi fredag kører fra Skagen mod Struer, hvis så vi kunne kører den vej forbi og få en rundtur mv.

Og så lige en hurtig foreløbig oversigt vi kan arbejde lidt ud fra og sætte tidspunkter mv. på.

Tur ´d Jylland

Fredag d. 29.07.2011 MiniKlub Midt-Vest Træf
Lørdag d. 30.07.2011 MiniKlub Midt-Vest Træf
Søndag d. 31.07.2011 MiniKlub Midt-Vest Træf
Mandag d. 01.08.2011 Djursland (Djurs Sommerland)
Tirsdag d. 02.08.2011 Djursland (Kaløvig Classic Træf)
Onsdag d. 03.08.2011 Skagen
Torsdag d. 04.08.2011 Skagen
Fredag d. 05.08.2011 (Åkm / Minor Lager) Struer “Danish Mini Meeting” (Trevælde spejdercenter)
Lørdag d. 06.08.2011 Struer “Danish Mini Meeting” (Trevælde spejdercenter)
Søndag d. 07.08.2011 Struer “Danish Mini Meeting” (Trevælde spejdercenter)

Og det bliver helt sikkert helt Fantastisk, så følg med her på siden og sørg for at holde ugen fri til nogle fantastiske Mini dage..

Herlig hilsen
Søren
MiniKlub Sjælland :-D

DetVarSoerens

Svaret d. 12-01-2011-20:06:00


hej lyder godt... tror vi tager med.... Susanne,jacob, Thomas og linda og vores nye Mini fan.....

mini-Haribo

Svaret d. 12-01-2011-20:15:12


Skal nok blive godt , nu vil vi søge noge sponsore så vi kan få lavet nogen klister mærker eller streamere , det kunne være fed ..

fidde

Svaret d. 12-01-2011-21:37:17


Er djurs sommerland et træf, eller er det bare ind og spise pøller og køre i vandrutchebane? :-) altså bilerne ind og vises frem agtigt, eller bare hygge på p.pladsen... jeg støder til på djursland nemlig.

julianfalck

Svaret d. 13-01-2011-11:42:26


Hej Julian,

Det er bare ind og køre i vandrutschebane og hygge sig med Mini vennerne så der er nogle events for hele familien i løbet af ugen, og vil man hellere noget andet den dag så gør man bare det og og støder til os andre igen senere :-)

/Søren

DetVarSoerens

Svaret d. 13-01-2011-19:38:59


Hey
Angående 29-31 Altså weeekenden i Viborg... Er det en lukket fest eller er der mulighed for at komme ned at se bilerne og få en snak ?.. For bor nemlig i byen, men har ikk fået bilen klar på det tidpunkt.. men ville jo godt lige ned og se hvme i er og hvad i kører i ;) og evt. hive nogle idéer og tips med hjem til drømmene og værkstedet...
Mvh Juste

Juste

Svaret d. 15-01-2011-18:09:14


nej nej det er bestemt ikke en lukket fest! :) der er mulighed for at komme og kigge. men tag da weekenden ud af bogen, grip fat i teltet og kom med til festlighederne! Det er en super måde at komme tæt ind i miljøet. Prisen for hele weekenden bliver 225kr dette er inklusiv morgenmad lørdag søndag + aftensmad lørdag + meget mere! evt. giv mig et kald/sms på 22181757 og bliv medlem af Miniklub Midt-Vest (bor også selv ved viborg) mvh H.C. Hansen (formanden)

H.C. Hansen

Svaret d. 15-01-2011-18:45:33


H.C
Det lyder godt. Vil arbjede på det, men ved ikke hvordan det kommer til at passe med ferie. skole, eksamener og studiejob endnu. Men er der er en sidste frist og i så fald hvornår ?
Mvh Juste

Juste

Svaret d. 15-01-2011-22:41:50


juste
der er en invitation under godkendelse i bestyrelsen lige nu (som vil blive sendt ud til alle lokalklubber) og der er sidste tilmelding sat til d. 14/7 2011. ang medlemsskab i Miniklub Midt-Vest koster det forresten kun 150kr om året! ;) men giv evt et kald eller en sms så kan jeg forklare yderligere.
Mvh
H.C. Hansen
Formand i Miniklub Midt-Vest

H.C. Hansen

Svaret d. 16-01-2011-13:26:14


Jeg har lavet en lidt opdateret liste over ugens forløb her
www.mito.dk/tdj.htm [url]www.mito.dk/tdj.htm[/url]

Meget mere kommer til :-)
Og hvis nogle af jer har noget der skal på, ændringer, tidspunkter, ideer eller andet, ja eller bare spørgsmål, så send en mail..

Herlig Hilsen
Søren
MiniKlub Sjælland ;-)

DetVarSoerens

Svaret d. 04-02-2011-21:36:44


Såå nu hjælper det på det hele , efter planen så der program og priser klar sammen med evnt sponsoer i næste uge .
Husk turen er ikke noget med vi hænger på hinanden hele ugen hvis vi ikke vil , planen er vi kommer og går som vi vil på div pladser , men vi har et stort telt og div med så vi har et samlings hygge sted hele ugen ..
Såå book uge 31 og få en uforglemmelig uge med alle inc unger og div ...
Program kommer snart på hp ..

fidde ..

fidde

Svaret d. 06-03-2011-20:28:55


Sååå kom det forsinkede info .
Fra søndag den 31 juli til onsdag skal vi bo ved spejder hytten i auning hvor vi låner div toiletter græs og bad , prisen er 100 kr pr bil for de 3 overnatninger .
Onsdag kører vi så til skagen og skal bo på en skole midt i byen ca 10 min gang fra gå gaden .
Prisen bliver også her 100 kr pr bil for 2 overnatninger , inc toiletter bad og græs til at campere på ..
Får lige smedet en offitiel invitation i ugen ...

fidde

fidde

Svaret d. 10-04-2011-22:49:21


Hej

Til jer der har noget med planlægningen at gører. Tjek venligst FDMK forumet. Jeg har lagt et udkast til et sticker ind på tråden.

skrue

Svaret d. 06-05-2011-18:21:12


Hej mich ...

Det ser sku fint ud , øhh , tanke , skal hver klub have hver deres farve . eller er vi i det ekstreme nu .. hø hø :-P
Har lavet en lille invitation også , smid en mail hvis i ikke har fået den ...

fidde

Svaret d. 06-05-2011-21:04:30


Hej

Så er der ikke længe til ``Tour`en`` starter. Vi ved ikke helt endnu hvor vi støder på, vi skal nemlig også lige en tur i Legoland på vejen, men Mini`en og Campingvognen er klar...

Jacob

mini

Svaret d. 15-06-2011-21:16:31


Jammen det ser i på , der er jo heller ikke sååå langt fra djursland til billund ...
Vi ved at være en rimelig stak biler der skal rundt , bliver spændende ..

fidde

fidde

Svaret d. 15-06-2011-23:01:51


Hej

Hvor mange regner I med at der deltager i hele turen?

Mvh
Morten

Søgaard

Svaret d. 21-06-2011-21:50:04


Hallo hallo .
Nyt nyt .
vores stop nr 2 i auning er flyttet til hummelmosen spejder center 14 km længer mod grenaa , en meget bedre hytte med bedre faciliteter egen sø og div ..
tjek evnt hummelmosen.dk
Vi har mell 25 30 biler tilmeldt .. :-P

fidde

Svaret d. 06-07-2011-19:48:59


Træf mærker der er sponsoreret at mascot center , bliver udleveret ved viborg træffet eller der hvor i støder på turen ...

De er bare blevet flotte ... :-P

fidde

Svaret d. 19-07-2011-22:35:40


Moin moin ..
Fredag den 29 juli laver vi en lille opsamling mod viborg træffet .
Kl 12 afgang toftlund fra p plads v rundkørslen v brundlund centeret .
kl 14 opsamling ved samkørselspladsen ved kongeåtrailer center ved brørup afkørsel på e 20 esbjerg kolding motor vejen .
Give samler vi op ved statoil tanken hvor hovedvej 30 ender ca kl 15 .
Så kører vi op over Tyregod og Hampem og op af hovedvej 13 mod Viborg ..
Såå kan i lige se om i víl følges med os ...
Cargo traileren følger med os den vej op for dem der skal have nogen sager smidt i den ...

Såå vi ses fokes .

fidde

El Presidente GMC .

fidde

Svaret d. 24-07-2011-09:30:03


Tilbage