03-01-2011-13:46:08
Hej minispeed.
Godt nytår til jer alle.
Kunne godt tænke mig at høre jeres mening om hvad et projekt må koste.
Det drejer sig om en Morris Mascot 850 fra 76
Der er dansk reg.attest på den og den er afmeldt allerede i 78
Alt rust er lavet i karossen. Dog har den lidt overfladerust der kan slibes væk under forberedelse til lak.
Bilen er ikke komplet. Der mangler som minimum følgende: Forsæder, Forrude, Front grill samt trim hertil og speedometer.
Jeg er i tvivl om hvad jeg kan gå med til af pris på sådan et projekt. Så derfor vil det være rart hvis der kunne komme lidt input fra nogle af de lidt mere erfarne her på sitet. Projektet står pt. til 6000 og skal hentes på autotrailer da det som sagt er helt adskilt.
Er 6000 en fair pris? Eller er den for dyr når den ikke er komplet?
Mvh. Freimann
Det er svært bare lige at pris sætte sådanne en bil, det er jo alt efter dit ønske og hvad køber vil give, men 6000 burde du nok kunne få. Det du mener mangler er ikke noget der koster det vilde, og er nemt at få fat i.
Frank
minibisse
Svaret d. 03-01-2011-16:09:44
Taget i betragtning at hvad man kan se sat til salg af gamle udkn*ppede vrag til mindre formuer, lyder prisen umiddelbart ganske rimelig.
Men som Frank skriver, det er svært at bedømme.
mvh. Carsten.
jelshøj
Svaret d. 03-01-2011-16:15:33
Det kommer helt an på hvad du hat tænkt dig med bilen: Skal den total renoveres så den ligner ny eller skal den bare samles og have en garage lak.
Et godt råd: Gør op med dig selv først hva du vil for at købe billigt kan også være købe for dyrt. Tro mig jeg taler af erfaring
Bare et godt råd. :-)
mascotmads
Svaret d. 03-01-2011-18:09:24