Grøntonede sideruder og bagruder?

07-12-2010-14:04:17

Hej!

Jeg er blevet velsignet med at skulle rydde op i mine forældres garage nu her til vinter. Udover utallige lækre stumper til luftkølede VW`ere er jeg i min sortering også kommet forbi nogle stumper til de her engelske små djævle.

Oprindelsen har været min storebrors kærlighed for denne type vogne og jeg kan derfor ikke fortælle andet end det jeg lige ved om det.

Der står et sæt originalt grøntonede bagsideruder og bagrude derude. Der er så vidt vides også en rude til den ene dør.

I min videre oprydning mener jeg også at være faldet over en bremseforstærker og nogle SU karburatorer. Der er sikkert mere derude.

Hvor om alting er ved jeg selv, fra min kærlighed til luftkølede, at der næsten altid er en derude der vil få glæde af sådan nogle småtterier. De grøntonede ruder hænger vist ikke på træerne længere. Er det noget der er nogen der kan bruge?

Herlighederne befinder sig i 9700 Brønderslev men kan fragtes til 9000 Aalborg for afhentning - evt. forsendelse må vi snakke nærmere om.

Zster

Og forresten

Mit telefonnummer er 60 50 25 20 og min mail er hj(snabela)larmoglamper.dk - jeg kommer generelt ikke her forbi :)

Zster

Svaret d. 07-12-2010-14:06:07

Tilbage