02-06-2006 21:37:46
Hej alle
Er der nogen som har været i kontakt med en Sean Scott fra USA med henblik på at købe biler eller dele til mini ????????
da jeg gerne vil høre om han er seriøs,som køber
Mvh
Kim
hvem er sean scott?
longman
Svaret d. 02-06-2006 22:09:29
Who??? Som Amerikaner, (yep, jeg bruger store 'A'), jeg er aktiv i mini scenen i U.S.A.. Jeg kan spørge de andre om ham hvis du kan give en lille smule mere information - hvilken state kommer han fra?
Er han 'online' på MiniMania, MOALA, Vintage Mini Racing Forum, MiniPortal eller et andet mini site?
JEG
Svaret d. 03-06-2006 00:03:54
Hej
Jeg ved ikke rigtig meget om ham men vil købe en mini af mig og jeg vil bare høre om han har kontaktet om at få en handel.
mvh
Kim
minicooper
Svaret d. 03-06-2006 08:37:12
Er han i Danmark eller i U.S.A.?
JEG
Svaret d. 03-06-2006 20:35:45
hej
Han bor i USA og bilen skal sendes.
Mvh
Kim
minicooper
Svaret d. 03-06-2006 23:55:33
Jeg kan godt spørge rund omkring, men det hjælper til at ved om jeg skulle kigge i Texas eller Connecticut. (Landet er et lille smule storre end DK, med omkring 18,000 klassisk minier og en hele masse enthusiaster!)
Hvis du har noget information jeg kan brug, bare sige til - jeg har et network derover.
JEG
Svaret d. 04-06-2006 00:08:38
Hej John
Jeg ved ikke hvor i USA han bor men du må gerne høre om der er nogen som kender en ved dette navn om han han er reel,da han kun opgiver en hotmail.
mvh
Kim
minicooper
Svaret d. 04-06-2006 00:17:53
Hej
Må man spørge hvad for en Mini det drejer som om, den må da være noget helt specielt,hvis den skal helt til USA
MVH Kristian
Cooper998
Svaret d. 04-06-2006 00:46:26
Dude - være lidt forsigtigt og prøve til at få mere information fra ham. Det kunne være en scam (timewaster/tirekicker). Hvis han 'existere', ville han gerne give hans addresse, eller noget 'bevis' at han er troværdig/sincere. Jeg har spørgt på MiniMania's message board - håber at få en svar for dig.
Jeg håber at han er 'real' og køber din mini (flere penge i lommen), men pas på 'Nigerian' Cashier's Checks!
JEG
Svaret d. 04-06-2006 02:57:36
Hej John
Tak for dine forløbige oplysninger,og vi må se hvad der kommer ud af sagen det kan jo være ander som har været i en lign.sag eller desværre kommer ud for det nu har mit stået på i næsten 2.mrd.
Kristian: det er en ganske anmendelig 1,3 92 mini
minicooper
Svaret d. 04-06-2006 09:58:41
Biler må være 25 år gammle for at komme ind i U.S.A., medmindre denne er en 'særlige' limited edition eller 'vigtige' bil - som en 'Last 50' JCS mini. En '92 kan kunne være imported hvis den er 're-vinned' til '81 - det vil sige du har skifted den karosseri nummer eller genopbyget en gamle karosseri med '92 deler. Ellers kan den ikke køre på Amerikansk gader. California har andre regler med hensyn til 'syn af gamle biler' og måtte være ældre (CARB = California Air Resource Board). Til sidste, den kan være imported som en racer bil og aldrig stå på plader.
Hvis Sean har sagt at han ville købe den, måske har han funded ud at denne er ikke lovlig i U.S.A. og ville ikke tage den - jeg synes du skulle kigge efter et anden køber, eller press ham lidt for at find ud af om han ville have den.
Held og lykke - MiniMania thread ligger her:
http://www.minimania.com/web/threadid/77184/InfoID/1/SiteMessages/1/msgthread.cfm
JEG
Svaret d. 04-06-2006 11:53:02
Hej
Tak for de gode oplysninger jeg skrive til ham og give ham max 8 dage med pengene ellers bliver den kun solgt i dk du får lige en mail hvordan det går og igen tak for hjælpen.
Mvh
Kim
Ps. det kan være det kan hjælpe andre til at være opmærksom på dette.
minicooper
Svaret d. 04-06-2006 14:02:21