underlig kobling på min mascot

30-08-2010-15:46:27

Hej alle minifans, jeg håber der måske er en enkelt der kan være med til at løse mit problem.
Har næsten lige købt en morris mascot 1977 1000cc, hvor koblingen er meget hård, og 3-5sek om at slippe igen.
Har kvittering på ny slavecylinder fra forrige ejer, skiftet 9.måned 2009.
kobberrøret ser fint ud, der er ingen skarpe buk eller lign.
har så haft hovedcylinderen skilt ad, og hældt nyt væske på, og renset den inden i, og den ser ok ud. og smed den på igen, men koblingen er stadig hård, og de der 3-5 sek om at slippe igen.
og når man så prøver at vippe den ud med en brækstang flyver den fint tilbage.
Hvad kan der være galt, hovedcylinderen er et rundt hus, i modsætning til min mascot 1100 speciel, som har et større mere firkantet hus, hvis det skulle have nogen betydning.

Mvh Michael

Michael724

Hej Prøv slangen. Allan

austin7

Svaret d. 30-08-2010-16:10:47


Har jo faktisk en ekstra slange liggende jeg kunne prøve med i aften, hvis ikke der kommer andre bud. Men den ser bare ikke ud til at være defekt sådan lige ved første øjekast.
Men måske.. :-)

Michael724

Svaret d. 30-08-2010-16:20:45


Eller skidt i slangen eller en af niplerne..?
Det er da ihvertfald rart det ikke koblingen selv. :-)

julianfalck

Svaret d. 30-08-2010-16:28:57


Jeg har været med til at lave en mini lige før sommer, der havde de samme symtomer. Årsagen var slangen, vores så fin ud, men der var ikke rigtig gennem gang i gennem den, så en ny kom på og vuptig, det virker som det skal

frank.

minibisse

Svaret d. 30-08-2010-16:29:21


jeg har lige stået og kigget på den slange der, og sammenlignet med min anden mascot, og det ligner jo nærmest en knallert benzin slangen i tykkelsen i forhold til den anden mascot jeg har. så mon ikke det er fordi den er for tynd, så det tager det ekstra tid at pumpe igennem, og det ekstra tid at gå reur.
Jeg siger tak for den gode service herinde, og bestiller en ny slange til den. :-)

Michael724

Svaret d. 30-08-2010-17:03:20


Tilbage