sætte to minier sammen??

22-08-2010-15:00:21

søger nogle ideer til dette spørgsmål http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=67851

nivolo

Kan du ikke bare lave den anden mini og skrotte den der?????.

frank

minibisse

Svaret d. 22-08-2010-15:35:29


Nu syntes jeg ikke du skal høre så meget på mennesker som Kim B. på bilgalleri.dk og andre med den slags moralprædiken... Nå men uden selv at have den helt store viden om dit spørgsmål, så vil jeg nok også mene at det er ret risikabelt. Der er ALT for meget der kan gå galt - alt for mange steder. Jeg har selv lavet en del pladearbejde (før og nu) og alle der har skiftet bare en skærm ell. lign. ved at ``Gammel bil, nye dele - får dig ej, til at smile`` :-P
(Det ``digt`` brugte min far altid, når jeg rasede over de gamle biler vi satte istand) hehe

Mvh. Nicolas

Valborghoj

Svaret d. 22-08-2010-19:05:54


Moin ..

Der kan skrives tykke bøger om hvad der er lovligt og hvad der ikke er lovligt det kan vi sagtens blive enige om .
Men ud fra et erfaringsmæssig hjørne så er det du har gang i selvmord hvis du bare laver en lille skade på den mini klapper den sammen som en øl dåse under en lastbil , fuldt bur er den eneste vej at holde den sammen med eller find en anden karosse .
Kun min mening og råd ..

Fidde

El Presidente

Grænseegnens mini klub ..

van man

Svaret d. 22-08-2010-21:08:50


Du kunne finde en anden bil og bygge den der om til en fin mini trailer.. :-)
Jeg ville heller ikke gi mig i kast med det der.
Men hvis der er til nogen trøst kan du se billederne på min profil og se hvad jeg har været igennem.
Måske er doner bilen bedre at klatte på... :-)

julianfalck

Svaret d. 22-08-2010-23:19:07


Nivolo - jeg har sendt dig en PM

/Nicolai

Nicolai_Dam

Svaret d. 23-08-2010-13:32:11


har 3 minier som jeg gerne skulle have to kørende ud af. Det kan sagtens svejses så det holder men selvfølgelig hvis det er ulovligt er det da noget skidt

nivolo

Svaret d. 23-08-2010-19:21:31


Tilbage