Moral???

16-08-2010-16:12:44

Jeg vil lige høre om det er moralen her inde, at man skal hænge andre ud hvad de må og ikke må med deres biler, og om de er lovlige og ulovlige.
Og så man ikke en gang tør skrive under på det, med sit rigtige navn.
Har desvære selv prøvet det ;o(

Pilfinger

Selvfølgelig skal man ikke hænge andre ud, det er jo en privat sag om man kører med turbo, eller smider en 1275 i en lidt mindre model. Hvis man ellers laver det ok og så bremser kan klare at stoppe bilen, og den ellers er i forsvarlig stand.Der er sku nok stikkeri og overvågning i det danske samfund. ;-) ;-) Niels

skrotspeed

Svaret d. 16-08-2010-16:24:18

HEJ du
det forde folk er pis misundeli
lars

denlille

Svaret d. 16-08-2010-16:40:23

Jeg føler ikke et behov for at bringe andre i fedtefadet. Jeg er heller ikke tilhænger af at forumet bruges til det. Personligt vil jeg hellere hjælpe folk til at få tingene lovlige. Turbo er ikke ulovligt. Større motor kan gøres lovligt for typisk 6000 kr. i gamle minier. Det er lidt dyrere end et sæt dæk og fælge, men holder længere :-)

Jeg er selv gammel synsmand og kender lidt til reglerne. Og der er nogle smuthuller og ikke alle synsfolk kender reglerne. Så spørg løs her på forumet eller send en post til mig jeg hjælper gerne. Det meste kan synes idag. Det var meget værre i 90érne.

Men pointen: Hjælp hinanden.

mvh
Tom

mini thirty

Svaret d. 16-08-2010-16:48:55

hvis det er mig du snakker om så er der da stor forskel på og forsøge og hjælpe og så hænge andre ud. Jeg fik afvide af en mand som har styr på sagerne at der er lavet fusk med din bil. Så selvfølgelig skriver jeg da lige en besked til dig så du kan forholde dig til det

nivolo

Svaret d. 16-08-2010-18:36:53

jeg mener det er op til din samvittighed..
jeg vil helst ikke køre rundt i noget der ikke er lovligt.
Og jeg ved ikke om min forsikring ville dække hvis jeg var i et uheld med en ulovlig bil, og jeg har sådan set heller ikke lyst til at finde ud af det.

men jeg ville da heller aldrig hænge nogen ud for noget... :-)

julianfalck

Svaret d. 16-08-2010-19:17:13

De dækker ikke en skid! Lægger højest pengene ud. Men du står med aben. ;-)
Det er vel ikke nødvendigvis at hænge folk ud, hvis man gør opmærksom på noget, som måske er lidt uldent i kanten.
Man kan jo tage det som konstruktiv kritik ;-)
mvh. Carsten.

jelshøj

Svaret d. 16-08-2010-19:21:39

tja, jeg ville da heller få det at vide end at stå med regningen i den anden ende... :-)
Der er jo ikke noget ulovligt i at spørge om det man >har tænkt sig at gøre< (gør red.) er ulovligt. ;-)

julianfalck

Svaret d. 16-08-2010-19:27:35

Nemlig! :-)
Carsten.

jelshøj

Svaret d. 16-08-2010-19:29:17

Tilbage