01-08-2010-22:50:04
Hej.
Er der nogle som har en smart måde at skifte diff. på, så man slipper for at flå hele motoren ud af lillen?? (som det jo er beskrevet i håndbogen)
Det er en 75`er med tør forbro, hvis det gør en forskel.
VH Jacob
hmmm jeg tror du skal følge ``håndbogen`` da det er meget svært for ikke at sige umuligt at komme til at skifte da man jo skal op og skille det hele ad og ikke mindst have differentiale huset trukket af pinboltene
jeg vil næsten med sikkerhed sige at det er meget hurtigere at pille motoren ud...
men hvad, jeg har aldrig set eller hørt om nogle der har gjort dette med motoren i... men det kan jo være der er en der ude der ved bedere..
mvh Rasmus
mayfair91
Svaret d. 01-08-2010-23:08:47
Erik Højers Minier var vist nok bygget om, så de hurtigt kunne skifte diff, afhængig af bane og hvad ved jeg? ;-)
Men det kræver i det mindste, at støtteboltene er udskiftet. Og sikkert en helvedes masse andet.
Heldigvis tager det ikke så lang tid at tage motoren ud på Minien.
En af mine gamle kammerater kunne i sine velmagtsdage hive motoren ud på 58 minutter.
Men så skulle man fandeme heller ikke stå i vejen!! :-)
mvh. Carsten.
jelshøj
Svaret d. 02-08-2010-01:27:05
Det kan kun lade sig gøre, når motoren er taget ud!
Boman
Svaret d. 02-08-2010-09:15:54
Til Carsten! Hvorfor findes ``udtagning af Minimotor`` ikke i OL? :) Gad altså godt at stå på sidelinien og se en sveske blive pillet ud på 58 minutter ha ha :-D Måske man kunne lurre nogle tricks af
sejer
Svaret d. 02-08-2010-14:07:19
:-D Ja, hvorfor ikke? Der var sikkert en medalje af hente der!
De 58 minutter er ``bullit proof`` det er sikkert.
Der er ikke tale om den sædvanlige gang bralderrøv, hvis eneste formål med livet, er at forsøge at overgå andre, nedgøre andres indsats, og evige forsøg på fremme egne fortræffeligheder.
Meen 3-4 timer kan nu også gøre det........
Så ud med lortet! :-)
mvh. Carsten.
jelshøj
Svaret d. 02-08-2010-14:26:15
Skod!
Så må der skrues!
Tak for det. /Jacob
junior
Svaret d. 02-08-2010-22:42:57