handle hos huddersfield i england?

06-07-2010-10:07:11

jeg har bestilt nogle dele hos huddersfield minispares, og modtaget en mail med min bestilling, dagen efter modtog jeg en ny mail hvor de havde regnet total prisen ud inc. fragt. og der skriver de også at pengene vil blive trukket fra min konto snarest.

MEN når jeg går ind på deres hjemmeside og logger ind på min profil, trykker på view orders, står der (awaiting Authorisation) ``afventer godkendelse``.

hvordan godkender jeg at jeg prisen er ok og at de bare kan trække pengene.

jeg har prøvet at maile til dem men får bare en mail tilbage om at det er en automatisk mail jeg ikke kan skrive til, men kun modtage fra.

skal jeg bare lade være med at gøre noget og gå ud fra den dukker op?

ville være godt hvis nogle andre der har prøvet at handle der kunne hjælpe mig.

MVH. Micke

****micke****

Hejsa.Tålmodighed, tålmodighed..:-D :-D
Jeg har handlet der flere gange, og det er sådan, at de først ``trækker`` pengene, når ordren er behandlet færdig hos dem.
De har en handelsafdeling, og det er åbenbart dem, der skal godkende at ordren er færdig ekspederet. Det kører helt automatisk. ;-)
Du kan også bare ringe til dem, og tale med en af pigerne i ekspeditionen. De er meget hjælpsomme, men husk lige dit ordrenummer så de kan ``finde`` dig.

MVH Knud

mini/senior

Svaret d. 06-07-2010-12:09:07


Som knud skriver, tålmodighed, har selv prøvet det samme, det betyder kort og godt at delene er pakket, og venter på at blive kontrolleret i henhold til ordren inden afsendelse...

Mvh gomme

Gomme

Svaret d. 08-07-2010-19:44:16


tak tak.
delene er nu ankommet. jeg bestilte i søndags og fik delene idag torsdag.
fremover bestiller jeg de større bestillinger der fra.
jeg skulle have vidst det var så nemt og hurtigt forlængst, nu har jeg brugt over 20kg ved de danske forhandlere hehe.

jeg bestillte 4stk. 7x13`` deepdish fælge med yokohama dæk ca.3500,-
nyt lækkert rat med nav. ca.1500,-
fragt 500,-

ialt 5500,-

levering: 4dage

tak til. huddersfield minispares

i kan trygt handle der;)

****micke****

Svaret d. 08-07-2010-21:58:56


Tilbage