09-05-2010-14:31:20
Hej
Lige en tak til Miniklub København for endnu et super arrangement på gocartbanen ved Albertslund, hvor der virkelig blev gået til stålet... båbe af Minier men osse en Lotus Seven og New Mini Cooper S Works.
Super arrangement og igen dejlige biler med fartt og brændt gummi. :)
Og en tak til jer der lige blev til sidst og hjalp med værktøj så Pickup`en selv ku køre hjem derfra... Det var en låsering i yderste drivakselled der åbenbart var ``forsvundet`` under strabadserne... Navhuset af, akslen slået ind på plads,samle samle og det lykkedes at komme helt hjem. Tak.
Bedste hilsner
Anders E
;)
Selv tak det var alletiders dag - vi er glade for så mange mødte op.
godt du var i stand til at køre hjem.
Minihilsen
Johnny og Bettina :-D
JG Auto
Svaret d. 09-05-2010-15:12:09
Tusind tak for en rigtig fed dag, det var sgu sjovt!
Jeg har uploaded en masse videoer hertil...
http://donatortunes.com/mini/gokartbanen09052010/
:-)
julianfalck
Svaret d. 09-05-2010-17:14:27
jeps,,og på gensyn :-D ;-)
slowrider
Svaret d. 09-05-2010-17:51:44
Hej
Tak for et glimerende arrangement. Det var rigtig sjovt og hyggeligt. Jeg kommer lige med et link til nogle billeder når jeg får dem overført til computeren.
Ser allerede frem til næste gang.
Att Anders: Godt at høre at du fik Pickup`en kørende igen, det må have været din tur i rabatten der har været skyld i dette. Der kørte bilen jo nærmest i jord til navene :-)
Jeg må vist hellere lade være med at tage den gamle med næste gang, nu når han bare kommer og vinder og samtidig slet ikke bruger hornet i bilen nok
Christine og Lasse ;-)
Laze
Svaret d. 09-05-2010-22:13:14
tror tilgengæld at min den gamle blev så tændt at han køber sig en lille svensk mini og kommer ned til september... ;-)
julianfalck
Svaret d. 10-05-2010-09:11:20
Hej, så fik jeg lige lagt nogle billeder på computeren. Der er lidt forskelligt. Jeg har pakket dem i en zip fil som kan hentes her:
http://dl.dropbox.com/u/460443/Gocart-1600pix.zip
Skal du bruge nogle i højere opløsning så har jeg det, de fylder bare så meget.
Lasse
Laze
Svaret d. 10-05-2010-20:55:28
Lasse - det var f...... godt gået af din far - respekt siger jeg bare :-D
Det var så lige første gang - at tiden blev ramt så perfekt af en ``nybegynder`` men der var klart for lidt horn.
TUSIND TAK for det store fremmøde - og en festlig dag.
MVH
Bettina
:-D :-) :-D :-) :-D :-)
Bettina MKK
Svaret d. 14-05-2010-10:51:55