ny. reg. attest

16-04-2010-10:19:38

hej har en mini hvor stelnummert er væk i og har ingen reg. attest er der en mulighed for at få en ny. måske ved hjælp af motornummer eller noget. mvh. søren

morris-mascot

du skal have tidligere registreret ejer til at underskrive en attest som du får hos Skat så kan du få attesten stelnr er straks værre medmindre der forefindes en genindhugningsattest det er en attest der ikke opbevares hos myndighederne men af ejer selv (mig oplyst) som giver tilladelse til nyt stelnr uden at du skal forbi en synshal for at dokumentere det er den bil du siger det.
Ellers kan du på eget ansvar banke et nyt og håbe det bliver godtaget til syn.
held og lykke med projektet

minimiglia

Svaret d. 16-04-2010-18:52:41

gulvet foran passagersædet er simpelt hen rustet helt væk? eller er det skåret ud og smidt (næsten) væk, for så kan du da måsk finde det igen...
Da jeg klippede bunden ud af min gemte jeg stumpen, så jeg kunne få lov til at banke et nyt et i det nye metal... :-)

julianfalck

Svaret d. 16-04-2010-20:41:00

HVIS du kender det gamle registreringsnummer, og HVAS bilen er afmeldt indenfor de seneste 6 år, kan du gå til SKAT og udfylde en blanket hvor du ansøger om ny registreringsattest. De kan søge bilen på det tidligere registreringsnummer. Ellers må den tidligere registrerede ejer hjælpe til. Der kan de bla. søge på hans cpr. nummer. Men så er det ham der skal søge attesten og han må så videresende den til dig.

Anders E

Svaret d. 17-04-2010-10:40:07

Tilbage