GÆT EN VIND !!!!!!!!!

09-03-2010-23:01:12

Hej alle mand.

Lad vær med at gætte på hvad ting er. Eller ku være.
Svar kun når i ved hvad er.
( Det kan koste mange penge )

PS. Køb nu for H H H den Haynes Bog.
50 % af alle de spørgsmål der bliver stillet her. kan læses læses i den bogen.

PSS: har selv 7 forskellige værksted bøger. ( Mini ) Selv om jeg har rodet med mini i snart 30 år. kan jeg ikke leve foruden.

Mini Hilsen Paw

wap

Det kan jeg sgu da heller ikke............. :-D
Den er snart slidt op.
Har passeret de 30 år.
Desværre er det af og til svært at beskrive symptomer sådan på skrift, derfor kan et svar jo være en smule svævende.
Desuden er vi jo ikke altid enige om hverken dette eller hint.
Carsten.

jelshøj

Svaret d. 10-03-2010-00:20:52


min ligger på iphone sammen med den gamle danske værkstedsmanual...
Men calvins corner (minimania.com) er altså også et godt sted at kigge hvis man lige mangler et trick eller lidt info...
Men stadig kan lidt erfarring blandet med noget opfindsomhed være det bedste svar...

julianfalck

Svaret d. 10-03-2010-10:27:56


kan man ikke ringe til en ven ;-) :-)

minilarsen

Svaret d. 10-03-2010-22:13:06


Det er et amatørforum, hvad havde du regnet med?
Tilmed er det et forum for biler der er (op til) 50 år gamle, og som ofte har været igennem utallige reparationer. Ikke to er ens længere.

Et indlæg kan da sagtens være ``forkert``, i den tro at personens bil er standart. Hvor mange af jer er måske 100% sikker på at jeres bil stadig ser ud, som da den forlod fabrikken?

Hvis man vil have et korrekt svar, og man ikke kan finde ud af at bruge google eller har lyst til købe sin Haynes manual, så ring da til NMML eller ÅKM ( man skulle jo ligefrem tro at de levede af skidtet ;) ).

Hvis der endelig står så mange penge på spil, som WAP udtrykker det, og man ikke vil købe sin Haynes manual eller få fat på folk der har forstand på det, så er det måske en idé at aflevere bilen til en mekaniker. Så er det også dem der hænger på regningen hvis der går noget galt.

Rasmus Holst

Svaret d. 11-03-2010-08:07:59


vi kan jo lige referere til indlægget You know your a mini owner when:þ :-)

julianfalck

Svaret d. 11-03-2010-09:02:12


Jeg tror også at de fleste der spørger herinde, er klar over at det ikke er mekanikere der taler bag ved skærmen.

Så det der bliver sagt kan være nok så relevant, eller et skud i tågen, men så må man tage det som det er.

Vælger helt klart at lytte til hvad folk siger, og så danne mine egne konklusioner/erfaringer deraf. Og er det kæmpe operationer, så kunne man jo konsultere en mekaniker. Men dette er dog ikke sket endnu. Der er ikke så meget i sådan en lille bil LOL!!

:-P

Appelsinen

Svaret d. 11-03-2010-10:38:42


Nej, vi er ikke mekanikere! Men meeeeeeget klogere!!! :-D :-D ;-)
Man lærer noget nyt hele tiden. I det øjeblik man tror, man ved alt, bør man melde sig ind i et parti, og blive politiker. I den verden er selvbedraget komplet, og den manglende selvkritik fremherskende ;-)
Nu er det jo sådan fat, at en lille debat om Miniens problemer jo ofte ender med nye indgangsvinkler, nye ideer man lige kan afprøve, ofte baseret på ``forkerte`` forslag.
Så ingen skal sgu holde sig tilbage, bare fordi de tror, de ikke ved alverden.
Hvorfor fanden tror I egentligt jeg ofte giver mit besyv med!?
Carsten.

jelshøj

Svaret d. 11-03-2010-11:12:21


Tilbage