Lovlig mini vtec i dk?

02-03-2010-11:25:44

Hej
Kan se herinde at der skulle køre en synet mini vtec rundt i dk er der nogen som har en email adresse på ejeren de kan pm til mig?
Kunne godt bruge oplysninger om hvad der skal til for at få sådan en godkent - havde egentlig opgivet mit r1 eller vtec projekt da jeg fandt frem til det ikke kunne gøres lovligt uanset størrelsen på posen med penge:)

mmmmm

Der skal et umådeligt held til for at få den synet :-), men held og lykke med projektet ;-)

mini/senior

Svaret d. 02-03-2010-13:34:12


Hej på Djursland har sendt dig en mail :-)
Hilsen Jens Viking

jens viking

Svaret d. 02-03-2010-23:26:41


Det er ikke det store problem at få det synet,det er kun at finde den rigtige synsmanden + lidt sorte penge.
Men hvis du bliver indblandet i et uheld så falder hammeren, forsikringen bortfalder for tid og evig du for ikke en krone fra dem. Du kan være uheldig at gå fra hus og hjem, samt hænge på en stor gæld resten af dit liv, så lade være med at tænke mere på det.
MVH. HANS.

mini driver

Svaret d. 03-03-2010-14:18:28


Da ikke hvis han får det synet og godkendt!!

-Benze

benze

Svaret d. 03-03-2010-18:04:53


Hvad nu hvis....

Man importere en V-tec Mini fra f.eks england hvor der i papirene står at den er modificeret med anden motor? Selvfølgelig skal afgiften betales men de kan vel ikke nægte en indregistrering efter de ``nye`` regler om biler fra EU lande!?

:-)
Claus

sejer

Svaret d. 03-03-2010-18:18:37


Kære HANS
Kan ikke se noget problem med forsikringen..... der er betalt afgift af den VTEC motor og INGEN sorte penge til synsmanden
:-S

Lars

Svaret d. 03-03-2010-22:53:13


Jeg kan altså heller ikke se problemet med forsikringen, når der som sagt er BETALT AFGIFT af de konstruktive ændringer, desuden mener jeg at hvis folk ikke har noget bedre en en ideer/gisninger, om hvordan folk for synet og godkendt deres køretøj, bør de holde sig helt fra disse indlæg i forum... :-S :-S :-S

Gomme :-)

Gomme

Svaret d. 04-03-2010-08:18:35


I tyskland har de mini vtecer der er tüv men om det er godt nok til dk har jeg ikke kunnet få svar på endnu. Fstyrelsen er langsomme om at svare.

Afgift og forsikring bliver ikke noget problem så længe den kan synes med de konstruktive ændringer.

mmmmm

Svaret d. 05-03-2010-08:37:58


I Norge køre der bunker af V-tech Minier rundt :-) kender ikke deres regler , men spørg da på deres rigtig gode forum på[url]http://autoclassic.no/NO/default.asp[/url]
Mvh Jens Viking

jens viking

Svaret d. 05-03-2010-15:41:35


Tilbage