skørtesæt eller aj??

15-02-2010-08:17:47

hey. Går med tanken om at bygge en skørtesæt på min mini. Men kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg helst vil. Om jeg skal holde den original, eller om der skal lidt skørter på? Har i nogen mening om det?

benze

Altså jeg synes det er synd at plastre et design fra 60`erne til i glasfiber...
Med mindre man går miglia amok... ;-)

Men det er jo bare mig...

julianfalck

Svaret d. 15-02-2010-09:12:08

Den skal være original, du har aldrig set en MINI med skørter der er pæn, og efter 1-2 år når spartel % glasfiber begynder at revne og sprække så har bilen ingen værdi længere.
Mvh. HANS

mini driver

Svaret d. 15-02-2010-09:49:13

Jeg har set mange gør-det-selv forsøg, og aldrig nogle pæne.

Der er kun et sæt jeg bryeder mig om, og det er det originale fra Zeemax. Og kun når det er sat pænt på. Ellers er det helt lige meget!

Hvis man monterer det korrekt og er omhyggelig og ikke kører ind i alt muligt bagefter, så kan det såmænd også være pænt i mere end 1-2 år... :-)

Anders E

Svaret d. 15-02-2010-10:32:11

Da` renault 5`eren kom med turbo og de der helt vilde skærmkasser blev det ``lovligt`` i mine øjne at style alle biler, bare det var i den ånd. vild og blodig!
Billig thansen-agtig kurvede honda stylinger burde koste klip i kørekortet og ubetinget fængsel... he he

Men når man ikke længere ser en lille uskyldig morris, men et brutalt dræber rovdyr, er det da fedt...

Men i bund og grund er jeg 100% til aller højst skærmkanter og lidt decals... :-)

julianfalck

Svaret d. 15-02-2010-10:52:15

jeg valgte at montere zeemax skørter på min. det er da også blevet meget godt, men hvis jeg skulle lave en mere engang blev det helt sikkert bare med nogle sportspack skærmforøgere. det ser mindst lige så pænt ud og bilen bliver holdt mere original. og så er det nemme at montere.

mvh. micke

****micke****

Svaret d. 15-02-2010-12:23:27

tusind tak for de mange meninger og syn på det med om man skal have skørter på. Vælger at lade være. Det var også det jeg ville til at starte med. Men så blev jeg i tvivl. Men tusind tak for svar.

benze

Svaret d. 16-02-2010-18:40:09

Kan sige dig så meget Benze, at hvis du gjorde det. Så ville du få smæk næste gang på Fyn :-)

Scotty

Svaret d. 16-02-2010-21:42:53

hehe. . Jamen det kan vi ikke have. . :o)

benze

Svaret d. 17-02-2010-06:54:02

Tilbage