Weber II

15-05-2006 20:07:50

Hej alle.
jeg skrev tidliger i dette forum, og efterlyste en mand som jeg har købt og betalt for en Weber.Men ikke fået den.
Han har skiftet navn her inde på minispeed.Min Bank vil ikke hjælpe mig med at oplyse navn på han.
Jeg ved at han er her på minispeed. Og at han har læst mit brev.
Det der pisser mig af, er ikke de 1000,- kr han har snyt mig for.
Men at vi mini folk tager røven på hinanden, det pisser mit total af.
Måske er der en venlig sjæl der kan huske, en som ville sælge en 45mm dobbel Weber for 1000,- kr.
og vil hjælpe os alle med at stoppe plattenslageren.
Mini Hilsen Paw

wap

Hold da kæft sådan en klaphat hvad hed han da du købte weberen af ham ?? Han må da kunne findes

Mvh Jens

jensen

Svaret d. 15-05-2006 20:45:33


Har du prøvet at skrive til morten som driver siden her, måske han kan hjælpe.

det er noget rigtigt l... at man ikke kan slippe for platugler men sådan er verden nu engang.

håber at du finder ud af det

mvh
kuno

Staalorm

Svaret d. 15-05-2006 20:57:16


skidderrik, rent ud sagt - paw jeg har sendt dig en mail-jeg mener at huske navnet på en som havde den weber til salg

longman

Svaret d. 16-05-2006 07:16:00


Hej Paw,
Har du ikke snakket med ham i telefon eller email? og i så fald må du da kunne få telefon nummeret du har ringet til af dit telefonselskab, eller kunne finde den email du har send til...

DetVarSoerens

Svaret d. 16-05-2006 13:15:50


Hvornår har du "købt" den ? Hvis annoncen er fra mellem den 15.07.2005 og den 13.11.2005 kan du måske finde den her http://www.becky.adsl.dk/finalworld/Handelsplassen/html/Annonce_Vis.asp ellers prøv som Stålormen siger at skriv en besked til Morten Beck så kan det være han kan finde den frem...
For det er skuda noget lort og sådan en idiot skal findes inden han snyder den næste !

DetVarSoerens

Svaret d. 16-05-2006 15:19:26


Håber at han bliver fundet, evt. så han kan komme med en god forklaring!! For ellers må han da finde et andet sted at "handle".

miniac

Svaret d. 21-05-2006 08:24:48


Hej Paw
Hvad er det for en bank du har, hvis pengene er overført via din bank, så har du krav på at hvide hvem de har overført pengene til

longman

Svaret d. 21-05-2006 09:25:24


Hej Paw, Det er rigtig hvad Longman siger! Der har lige været en sag om præcis dette, hvor en mand havde overført penge til den forkerte konto, og det blev afgjort i retten at de skulle trække pengene tilbage og oplyse hvem der havde fået dem, så det kunne blive ordnet. Så gå ned til din bank og kræv at få det oplyst. Ellers gå til politiet. det kan godt være at det lyder overilet at gå til politiet, men, sådan en sjover skal sgu tages, så han ikke laver flere numre! man bliver øm af at høre om sådanne historier!

Mvh. Mikkel

Allpass

Svaret d. 21-05-2006 11:12:37


Hej..

Jeg har ikke rigtig lige fulgt med på siden de sidste par [U]uger[/U]..!!

Jeg undersøger da lige sagen og giver et kald fra mig..!!

Med venlig hilsen [B]Morten Beck[/B] / BECKAMP

BECKAMP

Svaret d. 21-05-2006 11:19:16


Er lige lidt nysgerrig.
Har man fundet ud af noget ?

DetVarSoerens

Svaret d. 06-06-2006 15:46:13


Tilbage