Vudering af Pickup

24-01-2010-20:22:10

Hejsa!

Nu har min 1976 Pickup stået og samlet støv for længe, og jeg har gang i alt for mange andre projekter, så jeg synes at det er lidt synd at den bare er skubbet i et hjørne..

Så overvejer lidt at sælge den.. Den er meget rusten, men selvfølgeligt ikke noget der ikke kan repereres.. Jeg vil mene at den er komplet (jeg har selv købt den adskildt!).. Og der medfølger en 1275cc motor.. Den er dansk, og jeg har registreringsattesten og en genindhugningsattest..

Der er et billede i min profil..

Jeg har ikke haft en finger på `mini-pulsen` i lang tid, så aner ikke hvordan markedet er for pickups.. Så nu kommer spørgsmålet så til millionen.. Hvad kan man tage for sådan en ? =)

MVH. Jes Peter

jaypee

Hej

Det er jo et vanskeligt spørgsmål, men en 1275 motor i sig selv er jo altid lidt penge værd, og der er jo ikke så mange pick upper tilbage, så et udgangpunkt kunne være 10.000, så kan du jo altid gå lidt ned i pris.

Mvh Kristian

cooper998

Svaret d. 25-01-2010-02:05:23


Hej

Jeg har været på udkig efter en Pick Up til at renovere, og det projekt du har stående passer perfekt.
Hvis du beslutter dig for at det er til salg, vil jeg da meget gerne høre fra dig. Jeg har sendt en PM til dig med kontaktoplysninger i.

Mvh Rasmus

Rasmus Holst

Svaret d. 25-01-2010-15:32:06


Tilbage