Sportspack

10-05-2006 21:23:17

Hej

Min fine lille bil skal snart til pladesmed og laves klar så den kan synes... Men har lige nogle spørgsmål om sportspack skærmforøgere:
Har tænkt mig at købe kopier fra www.plminishop.com, men hvor svære er disse at sætte på? Hvad kræver det? Skal der skæres i skærmene?
Bilen skal lakeres bagefter... Skal sportspack'erne sættes på inden maler,eller skal de males og så sættes på bagefter?

På forhånd tak.

VH
Kasper

Kasmos

Hejsa!
Jeg har nogle skabeloner som jeg brugte da jeg monterede mini egne sportspack skærmforøger.
Hvis du skal kører med store fælge, skal du så vidt jeg ved skære i dine forskærme, jeg skar efter de skabeloner jeg har ca. 30mm af forskærmene hele vejen rundt.
Jeg fik hele bilen lakeret og monterede mine sportspack derefter, mener også at det skal gøres sådan da der er en lille gummiliste imellem skærmforøger og karosseri.
Jeg kan sende de skabeloner til din mailadresse hvis du vil have dem?, de skal bare printes ud og så klistres på bilen så har du hvad du skal bruge til at monterer dine skærme, hullerne til boltene er mærket af hvor du skal bore og ligeledes hvor du skal skære!.

Mvh Gomme

gomme

Svaret d. 11-05-2006 10:21:56

Hejsa igen!, eller du kan komme ud til mig og hente dem så kan jeg også lige forklare dig hvordan du nemmest montere dine skærme, da der godt kan være lidt problemer mod bolthullerne, hvis det er de uoriginale skærme at du køber!.
Mit tlf. nr. sender jeg lige inde på din mail herinde!.

Mvh Gomme

gomme

Svaret d. 11-05-2006 10:27:43

Hej..

Kender ikke de uorg. skærmkanterne fra www.plminishop.com.
Men købte nogle andre uorg. i glasfiber. Det er noget pis.
Købte dem fordi der var sideskørter med i samme pakke.
Men de skulle tilpasses for meget for at kunne monteres,
sikkert ikke så galt hvis man aligevel skal spartle og male om,
men det var ikke lige planen.

Så jeg endte med at købe nogel org. som passer perfekt.
( har stadig de andre til at ligge hvis det var noget.. De er billige :-) )

mvh Michael

Alby

Svaret d. 11-05-2006 17:57:15

Hej.
Jeg har prøvet præcis det samme som Gomme, og det virker! men, det kommer som sagt an på hvilke hjul du skal køre med, og om det er sportspack (3.5"-3.75" bredde) du skal have på? kunne ikke lige fatte det...
Skriv en mail eller P.M. hvis der er noget du er i tvivl om!

Mvh. Mikkel

Allpass

Svaret d. 11-05-2006 19:07:59

Tilbage