Kigge på en morris nær Lyngby

07-11-2009-12:47:46

Hej venner!

Nu er tiden kommet til at jeg vil købe for fornøjelsens skyld...

Jeg kører til daglig rundt i en vectra B fra 2000 som kører fint osv, men det er bare ikke det samme som en mini :)

Jeg er kommet til at jeg har sat vectraen til salg fremfor en mini.
Mit krav er at den mini jeg skal finde mig skal køre som helårsbil, ihvertfald til at starte med, jeg har set at andre anbefaler at man undervognsbehandler dem og sætter plastik inderskærme i for at holde rusten ``lidt`` nede.

Jeg er 190 høj og er faktik lidt i tvivl om jeg kan sidde i sådan en mini, derfor vil jeg høre om der er en herinde der kunne tænkte sig et lille besøg til nogle spørgsmål, og hvis jeg kunn få lov til at prøve og sidde i en mini nær Lyngby.

Mvh Kasper

repper

Behold Vectraen!! :-D :-D :-D
Nå, der er en bruger i Hovedstaden, der er 2 meter og 7 cm. Han kører Mini, så det............ ;-)
En Mini kan sagtens bruges hele året. Hvad fanden skulle man ellers bruge den til ;-)
Undervognsbehandling er et ``must``. Også til Vectraen ;-)
mvh. Carsten.

jelshøj

Svaret d. 07-11-2009-13:52:31

Hej Carsten, Er det Martin med sin grønne mini du snakker om :)

Well, tjaa det har også været en svær beslutning, jeg har bare kun råd og plads til en bil :(

repper

Svaret d. 07-11-2009-14:29:43

selvfølgelig kan du være i en mini jeg er selv lige knap 2m jeg kan godt krølles sammen men det ser sjovt ud man stiger ikke ind i bilen man tager den på :-) men alt for at køre mini ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)

mascotmads

Svaret d. 07-11-2009-14:48:18

:-) Det skal nok passe, han hedder Martin.
Han er åbenbart så ``berømt``, at han er blevet omtalt på et forum for franske bil fristelser ;-)
Carsten.

jelshøj

Svaret d. 07-11-2009-14:57:00

Kig på Cooperation cars.dk. De har nogle meget fine minier som er topklargjorte. Tal med Glenn Barsøe.
Held og lykke!!! :-)

mini/senior

Svaret d. 07-11-2009-15:08:16

Hvis det kan vente til Mandag den 30/11 er du velkommen til at komme forbi os i Roskilde når vi har Klubaften i MiniKlub Sjælland.
Så skal du nok få lov at prøve at sidde i en Mini osv.

Herlig hilsen
Søren
www.MiniKlubSJ.dk

DetVarSoerens

Svaret d. 07-11-2009-16:32:48

Hej Søren

tak for invitationen... Jeg undersøger sagen og vender lige tilbage.

Lige for at høre, hvor mange af jer bruer bilen som helårsbil ?

repper

Svaret d. 08-11-2009-19:10:43

puha jeg har gjort det en del år men gør det ikke mere det er for dyrt i minier. de ruster også selv om de er proff. undervognsbehandlet. ikke kun karossen.

emaljevan

Svaret d. 08-11-2009-20:09:10

Jeg bruger min som helårsbil. Den er godt nok også SMURT ind i Pava... Men de er jo til at blive brugt, så det bliver den også...

Appelsinen

Svaret d. 09-11-2009-11:16:59

Jeg bor nær Lyngby, nemlig i Virum.

Tidligere har jeg kørt i min Cooper S hele året, men den er sprøjtegalvaniseret og rustbeskyttet på alle mulige måder.

Du kan sagtens sidde i en Mini. Det er muligt at flytte sædet, så du har plads til benene, og der er højt til loftet.

Hvis du har en meget lang overkrop, kan du montere et lavere sæde.

Men det reducerer brugbarheden af sædet bagved.

Skriv eventuelt på larsbmadsen@gmail.com, hvis du vil have flere oplysninger.

Boman

Svaret d. 09-11-2009-12:56:46

Jeg kører i min hver dag, i sne og slud skal Mini`en ud :-)

/Søren

DetVarSoerens

Svaret d. 10-11-2009-00:27:30

Tilbage