Trist indslag på 3+

08-10-2009-22:08:47

ØV ØV ØV... Sad lige og så Politistationen på 3+ her for lidt siden. Og der blev de kaldt ud til en anmeldelse af grov hærværk på en bil.

Da de så ankommer til stedet kan man se at det er en lille mini der er væltet om på siden. Bilens ejer fortæller noget om at den var færdig restaureret kun et år forinden.

Trist at se at sådan en pæn lille bil bare bliver ødelagt efter der er lagt mange timer i den.

Nogen der ved om det er en her fra siden der medvirkede i programmet?

Freimann

De skulle have en fodlænke på. Stramt. Om halsen! :-( :-(
Carsten.

jelshøj

Svaret d. 08-10-2009-22:42:28


Endnu bedre, et knebelpres!!!!!!!

mini/senior

Svaret d. 09-10-2009-10:22:31


Eller også skulle de have en råden karosse at lave rust på. Og når de så havde lavet alt rusten og sat bilen i stand så kunne de pænt levere den på adressen.

Man kunne self. også bare spænde dem fast efter bilen og køre rundt i et par timer.

Freimann

Svaret d. 09-10-2009-12:16:08


Forpulede møg unger tæsk skulle de ha :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S TÆSK

mascotmads

Svaret d. 09-10-2009-15:50:13


ja så det inslag det var ikke pænt gjordt, og ja de skulle bare spændes efter bilen og så kunne de lære det.

stefan123

Svaret d. 10-10-2009-10:19:46


Tjae.....det er jo nok mennesker, der sådan rent kognitivt, hænger pænt i bremsen ;-)
Carsten.

jelshøj

Svaret d. 10-10-2009-13:00:13


føler med ejeren! trist :-(

M.villadsen

Svaret d. 10-10-2009-17:06:53


Så lige genudsendelsen i går aftes... :-S
Sådan nogle BIP BIIIP BIIP BIIIIIIP BIPHuller!
Har selv oplevet min egen mini parkeret på en parkeringsplads blive slæbt op i et bed imellem 2 træer. Kunne også have grint af det hvis der ikke lige havde været en oppe at gå på taget!
Syntes bare man skal lade andres biler være! Mini eller ej! :-S

Mvh
H.C. Hansen

H.C. Hansen

Svaret d. 12-10-2009-09:43:52


Min Mini blev for nogle år siden lagt om på siden efter en gymnasiefest i nærheden af min bopæl. Vågnede midt om natten ved at der var nogle der stod og snakkede ude på vejen. De havde været så flinke at lægge bilen ned igen fordi der løb olie ud og ringe efter politiet.

Øv-øv. Det kostede en opretning og omlakering af en dør og tagrende, nye skærmkanter og sidespejl. Oven i hatten kom der en regning fra kommunen på 1.600 kr for udstrøning af grus på grund af oliespild. Bilen var blevet totalt omlakeret nogle år forinden.

Så var det også at jeg monterede tyverialarm i en fart...

Hilsen Thomas

ThomasD

Svaret d. 12-10-2009-13:47:05


Tilbage