31-08-2009-22:31:52
Nu troede jeg lige at man kunne have en mini i fred bare 5 minuter, men nææ nej...
jeg parkere minien, går ind og handler i et supermarked ( superbrugsen) det tager godt 20 minuters tid.
Da jeg kommer ud til min kære mini, med favnen fuld af vare, sidder der en japansk kvinde oven på min motorhjelm og leger front figur. det resultere i at jeg har en trykket motorhjelm. Hvad er det folk ikke forstår, kun se ikke røre, dårlig dag efter en skide god ferie
det løgn!
:-S det er da løgn! hun betalte vel---
julianfalck
Svaret d. 31-08-2009-22:50:31
Se lidt positiv på det Henrik, din lås til motorhjelmen var jo i stykker, nu sidder der en japser på hjelmen og så længe hun gør det, ja så går hjelmen jo ikke og og du spare en ny lås. nej spøg til side, det må være meget træls, jeg var nok gået helt amok, hvis det var mig der var kommet ud fra brugsen.
frank
minibisse
Svaret d. 31-08-2009-22:57:54
Se lidt positiv på det Henrik, din lås til motorhjelmen var jo i stykker, nu sidder der en japser på hjelmen og så længe hun gør det, ja så går hjelmen jo ikke op og du spare en ny lås. nej spøg til side, det må være meget træls, jeg var nok gået helt amok, hvis det var mig der var kommet ud fra brugsen.
ps. jeg lavet en stave fejl i første indlæg, men rettet i denne.
frank
minibisse
Svaret d. 31-08-2009-22:59:32
har dog kun prøvet at blive halv forfulgt af en gammel englænder fordi han skulle fortælle mig han havde sådan en bil som sin første... Men den der tager sku førstepladsen :-P
allan_nvsj
Svaret d. 01-09-2009-07:53:04
Julianfalck: Desværre ville ønske at det var løgn, der var 2 fordybninger hvor hun havde lagt og mænget sig til fordel for en mandlig japser fotograf.
Minibisse: Jeg nåede desværre ikke at få fat i hende og fotografen, tror egentlig godt de var klar over at det ikke var så smart.
Man kan bare blive så pisse irriteret på sådan nogle folk som ikke fattede en skid....
Henrik0225
Svaret d. 01-09-2009-11:29:54
Det er vildt at Minier er så meget kult i Japan, at de rejser helt til Danmark for at sidde på kølerhjælme..
Sådan en dum Japansk Hore. :-S
MartinKnudsen
Svaret d. 01-09-2009-12:22:56
Folk er sgu da bindegale.
Kunne hun idet mindste ikke have slænget sig henover et japansk produkt?
Dem kan man jo fodre svin med.
Minier bliver der (desværre) ikke flere af ;-)
Carsten.
jelshøj
Svaret d. 01-09-2009-12:26:19
minibisse.. jeg havde lige taget mig tid til at sætte stiften og fjedren på hjelmen, Så min lås kunne komme til at fungere ordentlig.
Men der skulle sørme side en japser på hjelmen, den dag jeg havde taget mig tid til det.. øv øv øv men sådan er det desværre
Henrik0225
Svaret d. 01-09-2009-15:53:22
rimelig pudsigt at falle over denne annonce lige efter at have læst dit indlæg hehe. http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/Morris-Mascot--2d.-Mini-1000_ID475988.htm
Ej det var vel ikke hende, hun ligner ikk en der kan lave så store buler hehe.
****micke****
Svaret d. 01-09-2009-15:54:40
hej nej desværrre det var ikke lige hende :-)
Henrik0225
Svaret d. 02-09-2009-12:38:11