06-08-2009-12:20:32
Jeg ville bare lige ønske alle dem der kommer afsted en fed tur!
Og jeg er rimelig træt af ikke selv at kunne komme afsted!
Så! Fyr den af!
;-)
Hilsen
Julian
er os lit misunnelig
go tur
denlille
Svaret d. 06-08-2009-16:04:06
Jeg ville også rigtig gerne ha` været afsted, men kunne desværre ikke få fri til det, men rigtig god tur til dem som skal afsted :-)
FWZ
Svaret d. 06-08-2009-23:45:13
Hej
Så kom ``DetVarSoerens`` og jeg hjem fra IMM i dag, det var et super træf, og vi havde ingen problemer med Mini`erne på den godt 3200km lange tur ;-) Jeg måtte dog en enkelt gang stoppe for at fylde lidt vand på, da den havde været lidt varm og smidt noget vand.
Jacob
MiniKlubSjælland
mini
Svaret d. 11-08-2009-19:54:10
Hej
jeg kom hjem fra IMM igår, træffet var super og vi var heldig med vejret der var masser af sol og mini så det kunne ikke være bedre
Kim
minicooper
Svaret d. 11-08-2009-20:43:49
Hej, jeg kom hjem i onsdags efter en masse venstrekørsel og en enkelt nærdødsoplevelse... (rundkørsler med tre spor og lyskryds burde forbydes!) Minien kørte fint hjemad efter at den havde fået nye platiner, kondensator etc. Hvem kunne vide at det var kondensatoren, der var roden til alle problemerne?
-Dog raslede stelledningen til kondensatoren sig løs næste dag på vej til arbejde og bilen måtte skubbes til mekanikeren... (kunne ikke selv finde fejlen :-S )
Vi ses til næste år:)
Line
line_kyndi
Svaret d. 17-08-2009-16:03:24
Hey
Vi var hjemme onsdag ettermiddag efter en smule gyngende englands-båd. :-)
Men det har været en fantastisk tur med masser af oplevelser...
Bilen klarede det nogenlunde. Måtte dog skifte et hjulleje, en spindel og et par gummimanchetter derovre.
Men hvis ikke man kan finde delen til sin Mini på et IMM, så eksisterer den ikke! GGG
Tak til alle andre der var med for super hyggeligt samvær.
Hilsen
Anders E
MiniKlub Sjælland
PS: Jacob, hvor mange liter olie åd estaden...? Nåede du de 12 liter på turen? :-D
Anders E
Svaret d. 17-08-2009-21:04:31
Hej
Der skal smøres godt omkring stemplerne, så ja, ca. 12 liter, men Estaden måtte jo også tilbagelægge godt 3200 km ;-)
Jacob
mini
Svaret d. 17-08-2009-21:43:20