02-05-2006 15:44:21
Hej mini venner.
Så har jeg fået anskaffet mig nogle minilight 12" fælge til min mini.
Mangler lige nogle nye længere hjulbolte, 10 mm spacere og coopers S tromler før jeg kan sætte dem på. Nogen der har noget liggende ?
Nåh men jeg har fået at vide at bilen skal til syn efter man har fået det lavet, fordi det er en konstruktions ændring på bilen, er det rigtigt ?
hvordan har du gjort det på din ?
jeg tror ikke på at det går under konstruktiv ændring at lave dette, du laver jo ikke om på bremse systemet ved det hjulne må bare ikke gå ud over skærm kanterne, så skal du bare have nogle skærm forøger på hvis du ikke har det i forvejen.
frank
minibisse
Svaret d. 02-05-2006 18:22:25
du skal ikke til syn. det er helt sikkert. så skulle jeg til syn hver gang jeg skifter fra vinter til sommer hjul. ;-)
emaljevan
Svaret d. 03-05-2006 20:08:37
Du skal kun til syn (afgift) hvis du laver om på bremserne. Husk at Cooper S tromler har indbygget spacer. Du må ikke køre til syn med de "løse" spacere - det er de nemlig ikke glade for.
Kenneth
KennethDK
Svaret d. 04-05-2006 12:22:34
kennthdk vil det sige at hvis jeg bestiller nogle cooper s tromler og 16 hjulbolte så kan jeg montere dem uden videre ? hvor lange skal de hjulbolte egentligt være ?
M.Villadsen
Svaret d. 05-05-2006 09:38:33
Det skulle der ikke være nogen problemer i - men hvad angår længden så vil jeg anbefale dig at ringe til Georg ÅKM Racing
eller kigge på Minispares:
http://www.minispares.com/SearchResults.aspx?area=0&text=stud&method=0&cats=0&excl=&pgsz=&type=Simple&ty=fi&rt=1
Kenneth
KennethDK
Svaret d. 05-05-2006 13:49:54