Brøndum`s Auto i Farum

14-07-2009-08:53:44

Efter at have min bil som ``prøveklud`` hos ovennævnte firma - skal jeg advare om at bruge dem.
De siger at de har stor erfaring med rep af Minier - men det passer ikke.
Så venligst lad ord falde til venner og familie om at de IKKE skal benytte dette firma.

MVH
Bettina

Bettina MKK

Måske du kan uddybe det lidt?
Hvad skulle de lave. Hvad gik galt?
Det er fair nok at kritisere, det må vi alle ``lide`` under til tider ;-) Men der må godt komme lidt mere fyld på :-)
mvh. Carsten.

jelshøj

Svaret d. 14-07-2009-12:06:12


Fair nok ;-)
Jeg sendte mini derop, da den havde smidt al olien.
De skifte noget af olieslange ud med kobberrør og havde bilen stående i tomgang over 1 time på værksted - da jeg henter den - siger jeg.`` Har i fyldt olie på``? nej der er på.`` Hiv lige oliepinden op`` - ups total tom for olie - det havde de lige glemt. De skulle justerer bremser og ødelægger bremskiverog bremser virker næsten ikke efterfølgende. Havde totalt oliespild igen - derefter sætter de benzinslange på forlængelse af kobberrør - det virker så heller ikke. osv osv osv

Bettina MKK

Svaret d. 14-07-2009-15:41:38


Eksperter i bilrep.? Hm......det kan vist diskuteres. :-(
Jeg håber da, at du kan finde een, der kan lave tingene på en lidt mere tillidsvækkende måde.
Med al respekt for faget, det er jo ikke raketvidenskab. ;-)
Hvis det er noget olieslange ud til evt. oliekøler, eller bare stykket ned til oliefilteret, kan diverse hydraulikfirmaer jo hurtigt strikke sådan en ny slange sammen.
Man skal huske at drikke rigeligt med vand her i varmen. Det har vedkommende vist glemt! :-)
mvh. Carsten.

jelshøj

Svaret d. 14-07-2009-16:16:46


Tilbage