Classic Car Park til CHGP

08-07-2009-10:06:30

Hejsa.

Jeg holder der søndag.
skal i ik være med?

http://chgp.dk/classic-car-park/

julianfalck

Hejsa

Jeg nøjes med at kører med i løbet derinde :-)

Hilsen

Nicolaj

cooper67

Svaret d. 08-07-2009-13:57:11

helt klart!!!
:-)

julianfalck

Svaret d. 08-07-2009-14:13:42

Hejsa

Ja det er ikke joke, jeg har en historisk cooper S fra 67 som jeg kører baneløb i
Jeg deltager i 0-1300 ccm i 71-klassen, ligger pt 2ér i DM.

cooper67

Svaret d. 10-07-2009-06:51:07

Nej nej, jeg skal da ind og se dig køre fra de andre! jeg har en ven der køre porche GT3, (en hvid og orange en), han synes mini`erne var de klar sjoveste!
Jeg glæder mig meget til at se det!

Men jeg håber da man kunne fylde en smule mini`er ind til alle MG`erne, mustangerne og caterham 7`erne.... :-) det koster jo ik noget....

julianfalck

Svaret d. 10-07-2009-07:50:14

cooper67/ nicolai er det din cooper med gulf farverne? for den er sgu sprød yum yum.
held og lykke

martin thang

Svaret d. 10-07-2009-22:53:11

Ja det er det.

Mange tak

kig fordi i pitten hvis i kommer derned.

cooper67

Svaret d. 13-07-2009-11:02:05

Jeg kommer også til classic car park på søndag (jeg prøver at parker sammed med jer) - hvad med `præsentations rund` med mini og abarth?

Hvordan tilmelder vi til denne? Jeg så ikke noget på Mini Club Copenhagen hjemmeside, og synes det kunne være fantastisk sjovt hvis vi (som har ikke andre muligheder til at køre `derud`) fik mulighed til at `køre på banen`.

jeg

Svaret d. 29-07-2009-01:08:48

Hej Jeg...
:-D

Jeg var på en shell tank i valby for et stykke tid siden. her stod en mand som påstod at skulle være vagt til chgp. Og han mete at folk med mini`er bare skulle køre om til ryttergården altså der hvor racerne kommer ind, og man ville så blive lukket ind.
gratis og man kunne holde derinde weekenden over osv.

Jeg troede det var for godt til at være sandt, og tjekkede med chgp, altså mailede med dem, og jeg fik, som forventet, fortalt at det ikke var helt rigtigt, man skulle melde sig til og der var frist til d 1/6...

Men jeg holder på ccp søndag, og håber da at se nogle andre? :-)
det kan være de forbarmer sig når der skal køres rundt og invitere os ind... ...right...

julianfalck

Svaret d. 29-07-2009-09:06:21

Reality - Søndag, high noon. Men, det står på Chgp hjemmeside at klubbernes medlemmer bliver udstilt osv... Og, hvis vi er parkeret over det hele, hvordan samler vi op til turen?

http://chgp.dk/upload_dir/docs/TidsplanDK_2.pdf

(``Hele fire fødselsdage bliver det til – på i alt 310 år: Den klassiske Morgan fylder 100, den atletiske Abarth bliver 60 og det charmerende hundehus, Mini’en, runder det halve århundrede – og så fylder FDM 100 år.``)

http://chgp.dk/nyheder/5-chgp-fejrer-flere-foedselsdage/#5

(``Desuden vil de tre mærkeklubbers medlemmer stille med biler og udstillingstelte, hvor mærkernes historie og største sejre vil blive præsenteret for publikum. Og så vil Danmarks største forbrugerorganisation FDM fortælle om udviklingen fra dengang bilerne ikke måtte køre på bivejene frem til i dag, hvor det trods alt er blevet nemmere at være aktiv bilist.``)

jeg

Svaret d. 29-07-2009-10:51:27

Synes også at beskeden om deltagelse kunne have været bedre delt ud fra klubberne (jeg er medlem af Copenhagen`s klub, og de siger at de sammarbejde med MCD).

Det vil være pinlig for os hvis vi holder bare på grassplanen, delt over det hele mens en lille elite håndful køre rund på banen sammen med Fiaterne. Som vi så sidste par år, var der et endløs strøm af Porsche, Pherrarrarrarri osv., og det synes vi skal også være med til.

Vinkle som donningen...

jeg

Svaret d. 29-07-2009-10:59:04

skal vi ikke bare spørge dernede på søndag...? :-)

julianfalck

Svaret d. 29-07-2009-12:09:33

og når vi holder på plænen skal vi jo bare kræve nogle fine pladser ik... ;-)

julianfalck

Svaret d. 29-07-2009-12:14:34

jeg kommer derind hvis minien klarer turen omkring kl.
10-11

minimiglia

Svaret d. 01-08-2009-22:28:09

Tilbage