24-05-2009-13:08:50
MiniKlub Sjælland afholder køretur for ALLE...
Nationalhistorisk køretøjsdsag Fredag d. 5/6 2009
Vi mødes ved klubhuset Maglehøjen 14 i Roskilde ved 11 tiden, så vi lige har tid til at snakke ruten igennem, og så er vi klar til afgang kl. 1130.
Kursen sættes mod Vindinge og videre til Tune og første stop bliver Køge Marina http://koegemarina.dk.På havnen i Køge vil der være rig mulighed for at købe iskager, pølser, kaffe og sodavand m.m. så her kan frokosten sagtens indtages.
Når vi har kigget færdigt på havnen går turen ad mindre veje mod Skovly Camping www.skovlycamp.dk, hvor vi udstiller Mini`erne inde på Campingpladsen.På pladsen er der gril, borde og bænke, samt et stort lukket telt som vi kan benytte hvis ikke vejret er med os.
Vi kan eventuelt lave et stop på turen hvor vi handler ind til det der skal på grillen.
Man kan også gøre som flere af os andre, nemlig blive hele weekenden på Campingpladsen, så tag telt eller campingvogn med, eller lej en hytte.
Input og forslag til turen modtages gerne.
Tilmelding til køreturen er ikke nødvendig, men du må gerne lige skrive i denne tråd hvis du kommer.
Vi ser frem til endnu en hyggelig køretur.
MiniKlub Sjælland
www.MiniKlubSJ.dk
Jeg kommer...Håber PickUp` en kan slæbe sig igennem turen med Camp-let` en. ;-)
Bliver dejligt med hygge og grill.... :-)
Anders E
Svaret d. 24-05-2009-13:12:37
Jeg kommer, det bliver Fantastisk :-)
/Søren
DetVarSoerens
Svaret d. 26-05-2009-01:55:10
Måske kommer jeg også! Det kommer an på den lille bil...
jeg
Svaret d. 26-05-2009-23:27:17
Det lyder godt John, den lille bil skal nok klare det, den kørte da fint på Gokartbanen :-)
Vi Ses
Søren :-D
DetVarSoerens
Svaret d. 29-05-2009-23:41:10
Ahem - synd at du tog ikke din bil derud, men jeg kan meget godt forstå årsagen, den er lidt belastende. Jeg kørt derud som en test, og var ind i garagen natten før inden til kl. 0400 for at kigge igen på forrest (front) wheel bearings og et par andre små/tidskrævende nædvendigheder.
- Der skulle laves et par tinge første. Jeg venter for nogle Timken wheel bearings og EN24 Drive Flanges (middertidlige out-of-stock) fra MiniSpares. Hvis de ikke kan få dem hurtigt (1-2 uger), så skal jeg sæt et par Rover på.
Bilen (ratten) har en lille ryste på motorvejen, og da jeg kiggede på lejrerne for 2 mdr. siden, jeg så at den inner packning var lidt hård. Ja, dækerne skulle også balanceres igen...
Den blev lidt for varm fra bremserne, den Castrol LMX kunne ikke tål varmen - og så jeg skulle skift dem ud. Jeg ombyggeded kalibere med nye rustfri stempler, sæt GreenStuff pads på og kørt på banen med den, men vil helst skift bearings of drive flanges før jeg kører for meget.
Jeg skal også prøve at få Johnny til at sæt et eller 2 helicoil i H/S differential output cover da (en muppet) spændt tingerene lidt for meget.
Bilen er stadigvæk i udvikling, og jeg håber at have den klar til IMM - som jeg er også nød til at koordinere lidt. Større benzin tank, nye sæder, etc...
Hvornår skal jeg køre, med hvem kan jeg køre med, hvad med forsikkring/færge/lommepenge... Yikes!
Men, vi håber at vi ses derud - Jeg har dagen fri på onsdag, så kryds fingerne!
jeg
Svaret d. 30-05-2009-02:05:18
Hej derude..
Vi er efterhånden ved at være 10-12 stykker der har meldt at de er klar til køretur, så det begynder at ligne noget, men vi skulle gerne blive flere, så bare mød op ved klubhuset i Roskilde, eller stød til på havnen i Køge hvis det passer dig bedre...
Jacob
MiniKlub Sjælland
mini
Svaret d. 31-05-2009-22:34:12
jeg håber sgu jeg kan køre med! :-)
julianfalck
Svaret d. 31-05-2009-23:00:51
Det håber vi også Julian ;-)
DetVarSoerens
Svaret d. 03-06-2009-09:08:30
Så er Mini`erne og campingvognen pakket, så vi er bare klar til køretur og Mini camping hele weekenden...
Vi ses i morgen kl 11 ved klubhuset i Roskilde.
Jacob
MiniKlubSj.dk
mini
Svaret d. 04-06-2009-22:01:43
Så gryr morgenen, og undertegnede er ved at pakke sig sammen til at køre turen til øen... ;-)
Håber at vejret herovre er lige så godt som det ovre hos ``jer``
Vi ses kl. 11...
Appelsinen
Svaret d. 05-06-2009-06:31:50
øv pis jeg ku` sgu` ikke nå med! :-(
julianfalck
Svaret d. 05-06-2009-11:26:52