Albertslund Gokartbane

24-04-2006 23:42:58

Mini Klub København invitere til at få luftet Mini'erne på Albertslund gokartbane søndag d.14/5 vi mødes på hjørnet af Vridsløsevej og Roskildevej kl.9:30 og kører i samlet flok til gokartbanen. Prisen er 50,- for medlemmer af Mini Klub Kbh. og 75,- for andre, Mini Klub kbh. sørger for kaffe og morgenbrød.
Kontakt: Michael 51 78 96 06

DetVarSoerens

Det var da godtnok ikke mange her indefra der vil du og lufte Mini'en (og se hvad den ka') på en hyggelig søndag !

Kom så ud af fjerne et er ved at være sommer :-)

Herlig Hilsen
Søren

DetVarSoerens

Svaret d. 05-05-2006 17:13:32


Hvis jeg kan få bilen på hjulen (et par små opgaver, rense køllesystm, justere ventiller/tændning/carb, osv.) igen, så er jeg med!

JEG

Svaret d. 08-05-2006 23:32:47


Hej

Hvordan gik det på gokart banen, og hvor mange var i ?

Hilsen Jacob

mini

Svaret d. 15-05-2006 19:01:43


Jeg var 'lidt' forsinket, dels fordi jeg har lige sæt bilen ned på gulvet og var nød til brug noget tid på justering og indpackning af værktøjskasse, væsker osv. Og, når jeg var på vejen, jeg kunne ikke finde Roskildevej - prøvede et anden route fra min garage end jeg er vant til, så fik jeg et ordently køretur (maiden voyage), hvor jeg fik mulighed til at nød den fint sommer vejre og være sammen med min mini. Jeg har også lagt mærk til at min mini kører ikke 'optimalt' i øjeblikket, sporing skal justeres, samt en masse andre ting.

Men, når jeg dyrkede op til stedet, de var i gange med udgiving af premiere til dagens bedste tider - sikkert noget spændende! Jeg så en hele flok af minier, nogle var fint restoreret, andre var helt original. Min 'sarchastisk spray-dose maleri' fænget en lille smule opmærksomhed, men ok, det er min store 1979 Lego projekt.

To minier kørt ud på banen efter alt var færdige - WOW!!! Rigtig spændende, jeg kunne høre larmende motorer og udstøgning noter, dækerne squealing " 'round the bends", mens chaufere grinede hele tiden. (Obviously, they were having quite a good time, one finishing up with a big 180 degree handbrake turn.)

Jeg talte sammen med et par ejere, kiggede på en samlet felt af biler - det var en rigtig god dag, selvom jeg var ikke 'med'.

Måske i September, når de prøver igen!

JEG

Svaret d. 15-05-2006 22:34:31


Jeg blev desværre forhindret i at komme da mit fodbold hold ikke kunne stille spillere nok til kamp uden mig!

Er der ikke nogle der har taget billeder?

DetVarSoerens

Svaret d. 16-05-2006 13:18:22


Et rigtigt sjovt arrangement, solen var fremme og der var vel i nærheden af 10 biler.
Det var min første tur på bane, desværre ikke i min egen, men en kammerat der var så venlig også at lade mig presse samtlige 37 heste til det yderste. Med hensyn til billeder blev der både filmet og taget billeder, men jeg ved desværre ikke hvem det var der stod for det.
Gå ikke glip af næste tur til september..

hr_bech

Svaret d. 16-05-2006 17:57:07


Tilbage