Farvekode på GT`er - Rådhuspladsen

07-04-2009-12:50:27

Hej alle på Minispeed

Jeg var med på rådhuspladsen, og der så jeg en super flot Clubman GT. Den var blå med hvidt tag, sort kabine med ``speedwell`` logoer. Den var parkeret som en af de bageste biler.

Jeg har kigget på samme farve til min Mini, med alm. front, og blev bare snotforelsket i den GT`er.

Er der nogen af jer der ved hvilken farvekode den har? Evt. ejeren selv? Det er desværre ikke alle farvekoderne på minicolours.co.uk der er afbilledet, hvilket gør det svært at dinde ud af hvilken farvekode det præcist er.

På forhånd tak

Mvh Niels

Ministeren

hey. fraven er en Surf Blue og da er mange forskellie farver i den blå.. kender kun farve koden på¨en mellen 1959-1967 og den hedder (BU35). men det er en meget lyse blå. og ved godt hva farve du mener jeg er ved at lave en som skal ha den farve du tænker på.

turbo mini

Svaret d. 07-04-2009-13:22:55

Okay. Surf Blue er meget lys, nærmest tyrkis.

Er der ikke nogen som kender manden?

Ministeren

Svaret d. 08-04-2009-09:00:37

fruens 1275 Gt er malet i tidens farve fra 1970 Teal Blue .hilsen minimoke

minimoke

Svaret d. 08-04-2009-12:48:22

Hej Minimoke

Er du ejer af bilen jeg taler om? I så fald har du en super flot Mini. Eller din kone har. ;) Jeg faldt bare pladask for den. Havde ikke lige nosser til selv at kaste mig ud i den farve, men så så jeg den på Rådhuspladsen, og nu er jeg ikke bange for den.

minicolours.co.uk

Teal Blue - JMC (BLVC18)

Det er den farve vi taler om, ikke sandt?

Mvh Niels

Ministeren

Svaret d. 08-04-2009-13:29:33

Tilbage