Hvad panelet gemte....

28-03-2009-16:18:07

Billede under min profil.
I bagklogskabens ulideligt klare lys kunne jeg selvfølgeligt have sagt mig selv at jeg ikke som del af en handel med en skulle få ham til at lave rust på min bil som betaling for delene....

Historien:
For over 5 år siden skulle mine forældre flytte fra deres gård, og derfor skulle jeg af med alt ragelset derude, der var rigtigt mange ting.
Nå, den fyr kotaktede mig og vi handlede, han hentede bilen og leverede den tilbage et halvt år senere, nu repareret for rust, han havde bl.a. skiftet bunden foran i bilen og panelerne.

Nu går jeg så og laver bilen færdig, jeg undrede mig godt nok over at de paneler han havde sat på gik så langt ind under bilen, jeg valgte derfor at skære dem til, så panelet er som et originalt..... det skulle jeg aldrig have gjort.

Det mest kreperlige er at han har malet det med galvafroid, oven på en gennemtæring, den nye bund der er sat i foran må have været et mareridt at svejse i for der er gennemtæringer lige ved siden af svejsningerne, gennemtæringerne har han så spartlet over!.

SÅ KAN JEG LÆRE DET!

Der går nok lidt længere tid end forventet før minien kommer på hjul igen, jeg går og gruer lidt for hvordan venstre side af bilen ser ud under panelet.

Bonjacobsen

Det er isbjerg syndromet! :-)
Det er altid værre, når først man begynder at pille. ;-)
Der er tilsyneladende flere måder at svejse bil på. Plus/minus selvrespekt, og at sætte bare en lille smule ære i det man foretager sig.
Men så ved du hvem du IKKE skal henvende sig til en anden gang.
Bón appetit! ;-)
mvh. Carsten.

jelshøj

Svaret d. 28-03-2009-17:16:03


Tilbage