bagklap uden håndtag

23-03-2009-10:58:48

Er der nogen af jer der har erfaringer med helt glat bagklap? Altså uden håndtaget øverst? Jeg overvejer at fjerne det, men skal derfor også finde en løsning med en elektronisk åbning af bagklappen i stedet.

Håber på et par gode råd.

Mvh Niels

Ministeren

Hej, jeg ved at nogle personer bruger en hall giver til deres bagklap men jeg er ikke sikker på at det virker til en mini men det da noget der skal arbejdes lidt i tror jeg

Henrik1256

Svaret d. 23-03-2009-16:40:10

Hvad sivans er en hall giver? Har kun hørt om hall censorer.

Problemet med Mini`en er at der skal drejes for at låse og låse op. Den er lidt svær at kringle.

Jeg er stadig åben for forslag.

Ministeren

Svaret d. 24-03-2009-10:09:15

Hej
jeg kom lige i tanke om denne her men hvordan den lige skal monteres i minien skal vel komme an på en prøve

http://www.thansen.dk/product.asp?c=2519873083&n=-1712886988&pn=-1712886985

god fornøjelse med projektet ;-)

rød1000

Svaret d. 24-03-2009-15:52:40

Hmm... Det er svært finde på en løsning.

Ministeren

Svaret d. 24-03-2009-17:00:59

Hej Niels

Det gør du fandme bare ikke!!!!! Og sådan er det bare....

Du skal sgu ikke til at lave udspartlet bagklap som alle Golf 2 brian´erne.
Du er i besiddelse af en klassisk bil ;-)
Men du kender jo min mening om mit look.....

Morten

Fischer

Svaret d. 24-03-2009-18:06:57

:-) Rolig nu, Fischer. Ministeren er jo en ung mand! ;-)
Carsten.

jelshøj

Svaret d. 24-03-2009-18:27:45

Alderen har intet at sige her :P For min klap skal ikke være glat ;) Men det går jo heller ikke at min kommer til at ligne niels` for meget, når vi nu kommer fra samme Ø :P

Benzo

Svaret d. 24-03-2009-19:21:13

:-) Nej, det kan jeg godt se.
Det kan være Ministeren er i dårligt selvskab. Under dårlig indflydelse! ;-)
Carsten.

jelshøj

Svaret d. 24-03-2009-20:08:57

Morten din gamle sure mand på nogenog30 år. Nu ikke så nostalgisk, Mr. Okkergrøn Clubman Estate. Så vidt jeg ved er du da den værste Brian af os to hvad motoren angår. ;-) Bisse!

Den skal under alle omstændigheder glat, som man sir ;-), men ikke udspartlet. Min pladesmed ordner et nyt ydre stykke plade til klappen, for jeg vil ikke have spartel på bilen.Min nummerplade skal sgut sidde på ryggen af min bil. Den kan komme ned og skrabe hen ad jorden, ja den kan. Har lavet et fiiint beslag lige under kofangeren, og der er E-godkendte nr.-pladelys monteret, så betjentovic kan bare komme an.

Om håndtaget skal blive, eller ej, afhænger af om der kan ordnes en fornuftig løsning med en alternativ åbningsmekanisme.

Ministeren

Svaret d. 24-03-2009-22:13:11

Det lyder ikke som den nemmeste opgave du har kastet dig ud i.. denmotor der skal kunne styre låsemekanismen skal både kunne køre frem og tilbage så den der er linket til hos thansen kan i hvert fald ikke bruges.

derudover skal den ikke fylde noget da der ikke er meget plads i bagklappen på en mini.

og hvis de to ting bliver løst har du jo stadig problemet med at du skal presse lidt på bagklappen samtidig med du aktivere låsen med fjernbetjeningen, for at den kommer så langt ind at låseblikket kan låse.

Min mening er klart at du skal beholde det originalt :-D i hvert fald bare håndtaget.

/Søren G

SørenG

Svaret d. 26-03-2009-17:54:50

hej Niels

kan man ikke overføre noget fra en anden bil, sådan at man har låsemekanismen sidende under hattehyllen og metalbøjlen sidenede på bagklappen og stadig have el træk eller wire træk til åbning. :-)

mvh. Rasmus

mayfair91

Svaret d. 31-03-2009-22:30:04

Ja, jeg ville sgu helst undgå det håndtag, og jeg ved det kan lade sig gøre, da jeg har set det på en engelsk Mini.

Hej Rasmus. Jeg har tænkt det samme, men er kørt lidt fast i det princip. jeg har lige 2 ting jeg skal have prøvet af. Måske jeg har fundet en løsning, eller i hvert fald på rette vej.

Jeg gi`er virkelig ikke ha` det håndtag! :-S

Mvh Niels. :-)

Ministeren

Svaret d. 01-04-2009-00:09:30

Hej du, hvis du kiger på de engelske mini fora så er jeg sikker på du kan finde en guide eller to til hvordan man gør :)

Kasparr

Svaret d. 02-04-2009-14:54:09

Tilbage