Døre?

15-03-2009-20:06:12

Kan jeg sætte en dør fra en ældre mini på min fra `95?
jeg har muligvis fundet nogle døre fra en `78`er, men jeg vil ikke købe dem, hvis de ikke passer..

Jeg har søgt lidt efter et svar men har ikke rigtig fundet noget brugbart.

FWZ

Jo da! De skulle fandeme da gerne passe. MKIII og fremad er da ens. Ellers har jeg da gået omkring med hovedet oppe et vist sted! :-)
Hvilket mange sikkert vil påstå!
Men er der ikke noget med afstivninger i dørene allerede på din årgang? Det må de kloge vide.
Men af og til kniber det sgu for dem at komme med guldkornene.
Du kan evt. søge på noget British Heritage et eller andet. Der er tegninger og reservedelsnumre på alle de dele, der bliver produceret. Måske der gemmer sig noget dér?
mvh. Carsten.

jelshøj

Svaret d. 15-03-2009-20:51:53

hej
det var vist først i 1996 da MPI´erne kom, at der kom tværstiver i dørene, men dørene passer stadig i hullet... :-)

Mvh. Rasmus

mayfair91

Svaret d. 15-03-2009-22:25:17

Jeg mener ikke der er afstivere i mine døre, de skulle først komme i MPi modellen sammen med airbag og andet skrammel :-)
Det var også min fornemmelse at de ville passe, men er der ikke noget med at spejlene er monteret på en anden måde på Mk3 minierne i forhold til de nye?

FWZ

Svaret d. 15-03-2009-23:03:57

Jeg syntes lige jeg ville sige tak for de kloge ord :-) jeg har været nede og hente 2 døre til minien igår (fredag), til en syntes jeg selv fornuftig pris :-) den ene er ny og har ikke været monteret og den anden er fra en ´78`er med kun en smule overfladerust der hvor vinduesrammen møder dørpladen foran.
Så nu er der i det mindste en ting mindre på min indkøbsliste til mit projekt :-P

Mvh. Frank

FWZ

Svaret d. 04-04-2009-01:19:49

Tilbage