Mini Dele ( WAP )

25-02-2009-20:57:22

Hej

Nu vil forlade minispeed, som en del ander SERIØSE mini folk har gjort.
Jeg er sku blevet for gammel til al det pis.

TIL ALLE JER SERIØSE MINI FOLK, GEM MIT TLF, NUMMER/MAIL.
JEG VIL GERNE HJÆLPE JEG STADIGVÆK.

PS, KØR PÆNT OG PAS PÅ JERES MINIER.

MINI HILSEN PAW.

wap

hej
ja det er sku sørgelidt det skal være såda. :-(
det er nok tide vi gamle lader de unge komme til. :-(

hilsen john

minilarsen

Svaret d. 25-02-2009-22:03:40

Hej Paw

Trist det skal ende sådan, men må bare sige at jeg godt forstår dig.

Nu er der nogen der har lidt mindre at brokke sig over.

hilsen
Nicolaj

cooper67

Svaret d. 25-02-2009-22:47:16

Hej

Super ægerlig udvikling, at gode brugere der har hjulpet mange med stumper osv, nu forståeligt trækker stikket ud.

Det er jo ikke første gang det sker med et miniforum, at det langsomt men sikkert graver sin egen grav

Mvh Kristian

cooper998

Svaret d. 25-02-2009-23:43:25

Det kan ikke være rigtig at en person skal ødelægge det for alle vi andre,nu har vi et minispeed der kører godt,derfor slut fred,vi er her jo alle af samme grund,vores små kærer minier.
MVH. Hans

mini driver

Svaret d. 26-02-2009-00:50:13

Hør, sig mig en ting? Hvad foregår der ``bag`` linierne?
Det kan sgu da ikke være den smule debat angående annoncering af stumper, der kan få nogen til at droppe ud.
Enighed er nok svært at opnå, men det er altså den virkelige verden.
mvh. Carsten.

jelshøj

Svaret d. 26-02-2009-01:33:05

Hej Carsten

Nu er det jo ikke første gang emnet er blevet taget op omkring hvordan man mener der skal været på handelspladsen.

vh
nicolaj

cooper67

Svaret d. 26-02-2009-09:00:42

Er problemet ikke en gang muddekast mellem de driver virksomhed med handel af minidele?

``At hvis jeg ikke må annoncere med min virksomhed her, så må han heller ikke?``

Er det sådan det ser ud, eller er jeg helt gal på den?

Niels

Ministeren

Svaret d. 26-02-2009-09:53:02

hørt! hørt! men få den dog delt op med kategorier som tidligere nævnt.
ole

minimiglia

Svaret d. 26-02-2009-11:40:52

Næ, det har du ret i, Nikolaj. Men så lad os få BECKAMP på banen. Han styrer jo showet, og må kunne udstikke nogle retningslinier.
Carsten.

jelshøj

Svaret d. 26-02-2009-11:42:34

jeg synes at fordi man som Privat person køber minier hjem kun med hensigt så at sælge dem som stumper er helt iorden. Noget andet er at hvis disse privat personer, stopper med at opdatere, hvad de har liggende af dele, så kommer der nok ikke til at ske så meget herinde hvad angår handelspladsen. til sidst ender det jo med, at man ikke må smide flere end 2 annoncer op på handelspladsen, før folk tror det er et firma.... det er lidt noget Flue Knepperi synes jeg. at folk ikke er mere large, sådan noget forstår jeg simpelt hen ikke.
bruger generalt ikke minispeed til så meget andet end at se diskusioner og hvad blandt andet paw har af dejlige dele som han vil sælge.

Henrik1256

Svaret d. 26-02-2009-23:31:17

Tilbage