Mine 2 gamle mini`er ser sådan ud nu?

09-02-2009-20:44:20

Hello hello..

Det er ved at være noget tid siden jeg har været forbi her sidst, og det nye Minispeed.dk ser jo helt godt ud nu!
Men til sagen.. Jeg lurer på om der er nogen der ved hvordan det står til med mine to sidste mini`er..

Den ene er en `73 pick-up der blev solgt til Legoland sommeren 2002. (mener jeg der var) Den var dengang metallic lilla og havde udstødning op bag kabinen i begge sider med klapper på, aluminium dørkplader i ladet, forstole fra en Honda Prelude og 8,4 tommer skiver på 12`` sorte stålfælge med Yokohama gummi i 165 bredde. Den blev malet sølvfarvet udvendigt ved jeg, men har de den stadig?

Den sidste er en `79 van jeg solgte sidst i november 2007. Den var malet grunder-rød uden lak med matsort hjelm, sølvmalede 10`` brazil fælge på 165 gummi, lagt helt på maven med hi-lo`s, og der var ``F1`` spejle. Jeg kørte rundt i København i den, men hvor er den nu og i hvilket udseende?

Lidt billeder på bilgalleri: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12585

Jens-Ole

Ingen der har set hverken den ene eller anden?

Jens-Ole

Svaret d. 18-02-2009-17:15:30

Syntes jeg mindes at have set din Pick-Up men kan da godt tænkes det har noget med Lego-land at gøre... Din Van har jeg aldrig set! men syntes da egentlig den er meget rå!
M.V.H.
H.C. Hansen

H.C. Hansen

Svaret d. 18-02-2009-21:14:41

Tilbage