Køb af reservedele

22-01-2009-21:00:20

Kære Mini-ejere

Jeg er i min sidste fase af renoveringen af min 78` mini 1000ccm og har brug for en del standard reservede som kofanger, baglygter, grill, skærmforøgere, div. motordele og gummibøsninger mv.

Jeg havde tænkt mig af købe ind i England men er der nogle der kan anbefale et godt sted hvor levering og pris er fornuftigt. Umiddelbart er der flere muligheder men jeg har ingen erfaring med nogle af dem.

Jeg håber nogle kan give mig en anbefaling, alternativt kan jeg jo købe hos ÅKM-Racing

På forhånd tak.

M.v.h.
Morten

mstorm

Jamen ÅKM og Nordisk Morris Minor Lager er stederne, hvis du også vil have viden med oveni købet.
De mere omfangsrige dele koster jo noget at få hevet hjem fra UK.
Hvis du fylder i ``indkøbsvognen`` på Minispares, får du en fragtpris stukket ud. Så får man da chokket, uden at hive penge op af lommen! ;-)
mvh. Carsten.

jelshøj

Svaret d. 22-01-2009-21:12:43


Hej

Er jeg den eneste der ikke synes fragten fra England er dyr.Har lige givet 26 £ i fragt for en pæn stor kasse stumper

Mvh Kristian

cooper998

Svaret d. 22-01-2009-21:55:10


Sikkert ikke, Kristian. Det er bare mig, der er en sur gammel mand, der tror man fik meget mere for pengene for 25 år siden ;-)
Selvbedrag er grænseløst!
Carsten.

jelshøj

Svaret d. 23-01-2009-12:00:15


Ja det er da ikke dyrt at få vare fra england og så får man da en god service både hos mini spares og mini sport.
mini steen

mini steen

Svaret d. 23-01-2009-18:29:27


Tilbage