01-10-2008 16:36:04
Hej drenge
Jeg har et problem med undervognen på Minien. Problemet handler om HiLo.
Jeg har nu skruet bilen helt ned, foran, i begge sider. Jeg har endda også lige for vægtens skyld lagt en samlet motor i for at få bilen sænket til ca. det niveau den vil være når bilen er færdigsamlet. Jeg har været inde i bilen og "hoppe lidt" - det så sikkert dumt ud set fra publikum på værkstedet - men den vil bare ikke komme ned med forenden. Jeg kan ikke justere den længere ned nu, og det er ret træls!
Hvad søren skal jeg gøre nu? Man fristes til at tro at det er HiLo'en der er noget galt med. Alt er monteret som det skal. Bilen er uden noget som helst i, kun med for- og bagbro og motor i. Mit HiLo sæt er helt i aluminium, og er ikke af typen Adjustaride fra Minisport. Kender i den og kan den evt sænke bilen yderligere?
Ps. Mine gummiklodser er originalreservedele og sprit nye både for og bag. De har aldrig kørt.
Skal der ny just. undervogn til, eller giver de klodser sig virkelig så meget at den kommer ned med næsen? Jeg skal til at tilpasse og montere skærmforøgere, så bilen skal ned i normalt niveau mht. ridehøjden.
På forhånd tak!
Niels :-)