10-05-2008 22:18:02
Hej alle sammen.
Jeg har købt mig en mini 1100ér special der har de 3 instrumenter over ratstammen. Mit problem er at der bag instrumenterne bare lå et multistik med en masse ledninger i der passer på en printplade og to løse ledninger( 1x hanstik med 12v, 1x hunstik med 12v).
Multistikker kan kun sidde på en måde så det er fint nok. De to løse stik passer bag på omdrejningstælleren da der også er en han og en hun ledig, men hvis de monteres der kortslutter strømmen og bilen går ud.
Mit egentlige problem er at jeg ikke kan få omdrejningstælleren til at virke i instrumentet og jeg har glemt min Haynes i Aalborg men befinder mig på lolland lige nu. Så jeg håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig med hvordan jeg skal forbinde instrumenterne for at få det til at virke hensigtsmæssigt.
Håber der er nogen der har styr på det, der kort kan forklare mig hvordan jeg skal trække det op eller måle det igennem.
Hvis der evt er en der ligger inde med et ledningsdisgram over instrumentmonteringen ville det være super!
Tak. J.