skørte/kofanger t Mini30

24-03-2006 15:50:28

Jeg har lige fået min Mini tilbage fra maler og fandme så om der ikke er en Kvinde der beslutter sig for at knalde ind i den på mc mens den holder parkeret, så bl.a. skørte med bagkofanger knækker !#%”

Og så mit spørgsmål, er der nogle der har en ide om hvor jeg kan købe en den lidt specielle skørte med kofanger som er original på en Mini Thirty ?

Billede af skaden
http://detvarsoerens.com/billeder/div/skade.jpg

Billede før skaden
http://detvarsoerens.com/billeder/div/udenskade.jpg

Venlig Hilsen
Sørgelige Søren

DetVarSoerens

ved det ikke lige...

men det ser fanme æverligt ud.. PIVVV

BECKAMP

Svaret d. 24-03-2006 18:37:55


Hej Søren.

Det var godt nok en trist start på foråret,
Jeg kan heller ikke lige hjælpe dig, men jeg håber du finder hvad du skal bruge.
Og for resten tillykke med valget i tirsdags.

Hilsen Bjørn.

ursus

Svaret d. 24-03-2006 20:03:27


Hej Søren

Hvor er det surt og nu hvor den lige var blevet klar til sommeren !! øv øv

Da din 30th er en tysk model, ville jeg tage fat i en af de tyske mini-eksperter. Prøv evt Kestel www.mini-kestel.de, Minisport.com som har en tysk afd. eller Mengers www.mini-mengers.de.

Dit skørtesæt er temmeligt sikkert et SABWA design og findes kun til den tyske version af Mini 30th og "1990 Flame Red"

Held og lykke med det!

bluestar

Svaret d. 24-03-2006 20:08:49


Nej hvor surt. Den så virkelig godt ud inden. Håber du finder hvad du skal bruge.

miniac

Svaret d. 25-03-2006 07:47:37


Tak for ordrene gutter, ja det er sku surt når solen endelig er begyndt at kigge frem...

Og tak for link'ne Michael, jeg har luret lidt på dem men kan ikke rigtig se noget, men er heller ikke den skrappeste til tysk, så jeg prøver nok at sende de forskellige en mail på engelsk, så må vi se hvad de svare..

Jeg har fundet en der ligner rigtig meget på http://www.autofashion.co.uk/low_cal.htm men for et års tid siden læste jeg en masse rigtig dårlige historier om AutoFashion på nogle engelske forumer, med at de ting folk havde bestilt og betalt for aldrig kom eller først kom efter 3-6 måneder efter de havde bestilt og betalt !
Er der nogle der har prøvet at bestille et bodykit fra http://www.Autofashion.co.uk som kan sige mig om det er rigtigt eller om de er gode nok ?

Mvh.
Søren

Ps: tak Bjørn ;-)

DetVarSoerens

Svaret d. 25-03-2006 11:26:45


hejsa..

Kender en der har bestilt fra autofasion.. Og han fik først sit 3 måneder efter..
Men det er fodi de skal lave sættet først.. og når du bestiller et bliver du stilt bagerst
i køen af kunder.. Man kan jo ikk regne med at komme foran alle andre :-)

Men til gengæld fik jeg afvide man skal holde dem lidt i ørene.. Påminde dem om at man har et skørtsæt
der skal laves.. Ved ikk om de er speciel glemsomme.. heh

Du skal nok også regne med at give mindst 1500 for at få det tilsendt.. Han gav vist 2000 for det!

Det er blandt andet derfor jeg har fravalgt at bestille der fra.. Gider ikk betale så meget
for en så "let" ydelse..

Håber det hjalp lidt..

Og meget trist med det der skete.. Kvinder skulle ikk have lov til at kører noget med hjul på.. :-)

Mvh allan

prophecy

Svaret d. 25-03-2006 12:33:08


Hej Søren

Det lyder nu rigtig trist med din Mini, men hende der kørte ind i Mini'en betaler vel, og det må da være hendes forsikrings selskab der skal finde ud af at få lavet den. Men hvis det er helt umuligt at finde stumper til den, kan en dygtig pladesmed så ikke rette kofangeren op og så få den forchromet om. Og bagskørtet( jeg går ud fra at der er glasfiber) kan en der arbejder med både godt lave. Håber for dig at den snart er på toppen igen.

Hilsen Jacob

mini

Svaret d. 25-03-2006 12:43:05


Tak for svar Allan..

Hej Jacob, ja hendes forsikring betaler, det er bare pisse arveligt alligevel...
Skørten er så vidt jeg kan se lavet af noget plastik noget og desværre ikke en gængs reservedel og den er knækket på midten, men jeg kører lige forbi Johnny (JG AUTO) i dag så kan han og pladesmeden lige se på den !

DetVarSoerens

Svaret d. 25-03-2006 13:00:53


Hej søren ..
Hvis vi nu lige kunne finde en dygtig glasfiber (smed) så må du gerne få et aftryk af vores der er begge hele og så kunne vi jo lige få et sæt mere lavet så vi har nogen at skifte med ..
Fidde

combi van 64

Svaret d. 26-03-2006 17:18:05


Hej Fidde,
Slet ikke nogen dårlig ide, hvis jeg ikke finder nogen så høre du fra mig, jeg tror også at Uffe Beck (http://www.becky.adsl.dk/forum1/user.asp?medlem=mini%2030Th) mangler for og bag på sin Mini 30th så det kan da godt være man kan få en til at lave noget hvis de skal lave 2-3 stykker !

Hvis nogle har ideer om hvem og hvor man kan få lavet sådan noget så skriv endelig...

Mvh.
Søren

DetVarSoerens

Svaret d. 27-03-2006 10:12:19


Ja du har så gansk ret Søren. Men der går lidt tid før end jeg skal bruge skørtesættet til min, da afmonteringen af Mini'en stadig tager lidt tid.
Jeg syntes også jeg skulle have en link et sted til det body-kit som ikke er autofashion. Men som det normalt går så er det sku væk når man skal bruge det og jeg er lige lidt presset for tid her i ugen. Men jeg prøver lige at se gemmerne igennem hurtigst muligt, om det ikke dukker op.

MVH

Uffe Beck

mini 30Th

Svaret d. 28-03-2006 23:52:35


Det lyder rigtig godt Uffe, det kunne være fedt hvis du kunne finde det :-)

Mvh.
Søren

DetVarSoerens

Svaret d. 29-03-2006 22:24:50


Tilbage