Mini Club Danmarks genera

30-04-2008 10:14:11

Hej Alle

Jeg vil bare lige huske jer på at der er generalforsamlingen i MCD imorgen.

Mini Club Danmarks generalforsamling!
Vestsjællands Bilmuseum
Sæbyvej 48
4270 Høng

1. Maj 2008


Mini Mania vil være på museet og tage imod, med en tår kaffe og morgen brød fra, kl. 9.30 til kl. 10.45. Dette vil koste en tier. Herefter overtager bestyrelsen programmet. Programmet følger det i mini nyt nr.1. side 20.

Efter generalforsamlingen, vil der blive budt på en køre tur, i det Sjællandske landskab. Forhåbentligt mere grønt til den tid.

Senere kan vi mødes på Reersø Camping Skansevej 2. 4281 Gørlev. Der kan vi så la’ gå grill i den.

Reersø camping, bliver et, ”klar dig selv arrangement”.

Næste morgen samles alle stumperne og turen går til Høng Centeret, hvor vi har lovet at være fra 12.00 til 17.00. Vi kan naturligvis ikke tvinge jer til at blive til kl. 17.00 nogen har jo langt hjem. Reersø camping tager sikkert imod igen fredag hvis det er det man vil…

Lidt om hvad der skal ske ved Høng centeret. Det vil blive ret frit at deltage.
Mægler Mortensen, den ultra lokale ejendomsmægler, vil være sponsor med spise billetter til den lokale center cafe`. Vi behøver ikke hundrede procent at vide, hvor mange der vil slutte op om dette. Det vil bare være nemmere at planlægge for både cafe`en, Mægler Mortensen og os…

Centeret vil lave en masse mini ting, mini tilbud og konkurrence...

Klokken 17.00 ophører Mini Manias forpligtelser, i er selvfølgelig velkomne til, at spørge om hjælp og råd inden vi bryder op...

Der vil være en overraskelse til deltagerne i fredagens arrangement…!

Vi glæder os til gensynet med Mini`erne.

Med venlig hilsen
Mini Mania

migigen

man skal bare have værktøjet iorden :D man skal bruge et special stykke værktøj så tager det ikke mange minutter.

batman

Svaret d. 30-04-2008 23:20:48


hvordan ser det værktøj ud? noget du har og hvor kan jeg eventuelt få fat i et???

Blaaaqaa

Svaret d. 30-04-2008 23:23:00


ja da jeg har en. men den har købes her http://minisport.com/acatalog/info_TOLSCREEN.html

batman

Svaret d. 01-05-2008 07:56:51


tak for tippet.. jeg køber lige en med..

hvor lang tid tager det siger du?? er det til?

Blaaaqaa

Svaret d. 01-05-2008 21:19:54


det er nemt lige når man lære det tager det under et minut :-)

batman

Svaret d. 01-05-2008 22:30:47


Okay.. det lyder sgu nemt..

Nu har jeg sat ruden i bilen.. og den rille listen skal ligge i den er helt mast sammen i hjørnerne.. det er måske ikke noget problem???

Blaaaqaa

Svaret d. 01-05-2008 22:46:40


Rudelisten klapper ofte sammen i "svingene". Det forhindrer ikke låselisten i at kunne blive monteret. Forhåbentlig har du brugt en ny gummiliste.
mvh. Carsten.

jelshøj

Svaret d. 02-05-2008 02:01:54


Tilbage