Værkstedsplads ved Århus

31-03-2008 21:39:15

Jeg har været så heldig at få fingre i et ca. 100 kvm stort nyistandsat lokale (stald) på en gård i Mørke ved Århus, hvilket skal bruges som værkstedsplads/ opbevaring.

Vi var oprindeligt tre til at dele pladsen, men desværre er den ene sprunget fra... :o

Derfor har vi én plads ledig til en engageret mini-ejer! Der kan muligvis blive to pladser, så vi ialt er 4, men det kommer lige an på, hvor meget tre fylder førend, jeg kan sige dette endeligt.

Da vi jo ikke er så mange i fællesskabet, vil det væsentligste krav være socialt - dvs. har vi en forventning til, at vi kan få tingene til at fungere sammen...

Prisen pr. måned er kr. 600 excl. forbrug (afregnes halvårligt og forbruget opgøres én gang årligt)

Jeg kan kontaktes gennem minispeed eller "nicolai[B]AT[/B]plantagevej.dk" (indsæt @ i stedet for AT)

VH.
Nicolai

Nicolai_Dam

Det er ikke Moken, du tænker på? De blev da vist nok samlet Down under ;)
mvh. Carsten.

jelshøj

Svaret d. 01-04-2008 11:12:45

Nej ikke Moke,sådan en så vi ude hos Anders,det ligner bare en Mini hen til forruden,så er jeg lidt usikker på resten,ud over den har blødt tag og mener også der er styrtbøjle hen midt på bilen

Mama-Lori

Bigmama-lori

Svaret d. 01-04-2008 12:04:12

der findes en mini cabriolet de er meget sjældne tror der blev lavet 236 stk eller sådan noget men der er også nogen der har ombygget dem til cabrioleter mener ihvertfald der er en original cabriolet herhjemme

zeemax mini

Svaret d. 01-04-2008 12:30:00

Det kunne godt være noget i den her stil?

Har fudnet den her på siden under artikler, er vist en artikel mere med den uder artikler

http://www.ackers.dk/miniforumdanmark/artikler/pdf/Toplos,%20sjaelden,%20men%20aegte%20Mini.pdf

skrue

Svaret d. 01-04-2008 14:06:40

her var det andet link

http://www.ackers.dk/miniforumdanmark/artikler/pdf/Som%20at%20kore%20go-cart.pdf

skrue

Svaret d. 01-04-2008 14:08:17

Hej

Denne gule mini har tidligere haft hjem i Stilling ved Skanderborg men da det er noget tid siden at der var vejr til at køre i sådanne biler og jeg ikke kommer dagligt deromkring for tiden ved jeg ikke om den er handlet videre igen.

mini 30Th

Svaret d. 01-04-2008 20:14:07

Sjovt lige nettop den bil har min kæreste et billede af holdene uden for hans gamle væksted i Jylland,er der nogen der ved hvordan den er synet?

Mama-Lori

Bigmama-lori

Svaret d. 01-04-2008 21:04:50

læs artiklen, der står en lille historie om hvordan den er synet...

skrue

Svaret d. 01-04-2008 21:36:14

Tilbage