Motor Motor Motor...

06-03-2008 16:38:28

Hej Alle.
Er der nogen her i københavns området der er snilde til at justere / indstille og i det hele taget få en 998 til at gå så godt som den kan?

Altså jeg tænker at man kunne gøre det her på Hejrevej hvor bilen bor, og man skal jo bare sige hvad man ville ha' for det...?

Om ikke andet kører jeg ud til Vulkano d. 15. så kan man jo snakke der...

Mvh
Julian Falck

julianfalck

kunne godt hjælpe men det er sku lidt langt fra esbjerg.
du skal bare bruge en konstant strøm og så en der er strøm i når du har tænding på og så en stel alt sammen noget du kan måle dig frem til med en polsøger til 25 kr.
mvh Dennis

pickupdino

Svaret d. 07-03-2008 17:21:04


og der står på din radio hvilke ledninger der skal sættes hvor.

pickupdino

Svaret d. 07-03-2008 17:21:55


Okay. Tak Dennis. Jeg prøver..... 8)

Hvor er det bedst at sætte stelkabel?

smokey

Svaret d. 07-03-2008 17:35:40


det vil jeg sige er lige meget bare der er stel.. ved ikke lige hvilken model mini du har men i den jeg har sidder den lige bag det ene sæde så der ville jeg sætte den på hvis det var mig der er jo ikke så langt. men ellers bare lav et sted bag radioen.

pickupdino

Svaret d. 07-03-2008 17:41:41


den er fra 91.

menern du bagsædet. Jeg er helt blank på det område. det skal være på bart metal ikke? Hvor tykt skal kablet være?

smokey

Svaret d. 07-03-2008 17:46:57


hej den skal have rent stel fra radio til bil tit trækker den stel igennem antenen men det er ikke nok. Allan

austin7

Svaret d. 07-03-2008 18:00:20


Jeg har siddet og lyst lidt rundt med en lygte. Og kan se at der sidder en stel ledning på det stykke metal lige bag spedometeret. Så har jeg to andre ledninger som er delt i 2, med 2 stik ben på hver.

Det må vel være plus og minus? men hvad er hvad.

Nå det går, nok jeg har ringet efter ham kamreraten som at der er elektrikker :D

Men tak for jeres svar gutter!

smokey

Svaret d. 07-03-2008 19:10:18


den tykkelse kabel som sidder på radioen er nok og så på ren stel skreb lidt maling af og bor et hul sæt en kabelsko på kablet og sæt en boldt gennem husk at male eller grunde der hvor du borer hul så det ikke ruster.

pickupdino

Svaret d. 07-03-2008 19:40:19


Du sagde en Pioneer Radio..
Så er:
Sort - Stel
Gul - konstant strøm
Rød - strøm så virker på tændingen (radioen tænder og slukker når du starter)
Blå - styreledning til forstærter eller el antenne
Grøn/hvid - højtaller
Lilla/hvid - Højtaller

Mvh.
Søren

Ps: hvis det går galt, så kan jeg nok godt hjælpe lidt, og bor i Rødovre, ellers kom forbi den 15/3 når vi mødes ved vulkano i Roskilde så skal vi nok fixe det! http://www.minispeed.dk/mini/forumet_read.asp?id=10887

DetVarSoerens

Svaret d. 08-03-2008 09:33:53


Sweet søren!

Det var et dejligt præcist svar.

Vi ses helt sikkert den 15 i roskilde. Nu er min Mini jo detsværre blevet lidt "banged up" efter mine ulykker. Men jeg tar den med alligevel.

Jeg har ikke lige mønten til at lave det inden, detsværre.

GUTTER, vi ses i Roskilde 15/03

smokey

Svaret d. 08-03-2008 12:20:04


Tilbage