15-03-2006 16:32:34
Jeg skal ha købt parti varer til minien, men hvor er det billigst? Jeg tænker her på om det er billigere at købe det i England på minispares.com eller minisport.com og hva de nu hedder. Kan nogen anbefale noget frem for andet?
Man kan sige at der måske ligger lidt etik i at man burde benytte de danske leverandører for at støtte dem, men da jeg er fattig studerende og stadig gerne vil bevare min clubman er jeg nød til at benytte de billigste :)
Bentley
Jeg plejer at bruge mini spares de er billige og nemme at have med at gøre .
Van man
combi van 64
Svaret d. 15-03-2006 17:01:39
Jeg har købt mine dele de fleste gange hos Mini Spares - da jeg de sidste par gange ikke har kunne få de varer hos MiniSport jeg havde bestilt (de var i rest - og de kunne ikke sige hvornår de havde dem igen). Køb større mængder i England (da man også skal regne med fragten) og bruge Georg (ÅKM Racing) til de småting du mangler. Georg er altid flink og har det meste hjemme. Så står man og mangler noget i en fart - så er han manden at tage fat i.
Eksempelvis skulle jeg bruge en tandstang der koster ca. 700,- i UK - og ca. 950,- hos Georg. Men hertil skulle ligges 20 £ i fragt og så var prisen stort set den samme - med den forskel at jeg havde den på 2 dage i stedet for 10. Mine bremser købte jeg dog i England med en besparelse på ca. 2000,-
Mvh. Kenneth
KennethDK
Svaret d. 15-03-2006 17:43:36