forsvarligt ?

10-03-2006 21:26:31

Hej igen gutter og gudinder ;)

Meget er sket siden sidst jeg har skrevet i forumet. Havde problemer med motoren men har heldigvis fået den lavet nu så den er nogenlunde sommer klar. Mangler lige et par 10" alu...

Har set i skriver man ikke skal tune en mini med tromle bremser ret meget og er det overhovedet forsvarligt ?
Ville lige høre, hvordan man får lidt flere hypper i den?
Hvis man eksempelvis giver den en ny udstødning, ville det så hjælpe en smule eller har det ingen effekt?

Hvis man skal til at skifte topstykke tror jeg bare jeg glemmer det for har jo lige fået det gamle lavet :)
Ved ikke en ski om emnet.

Mvh. Mikkel

M.Villadsen

Man kan jo faktisk købe forskellige Kits til "Tuning" fx Stage 1 er noget der er let at få fingrene i ... Men man skal jo så lige huske på at bilen kun har noget der ligner 34 heste standard .. så der skal ske noget DRASTISK hvis du skal op på fx 60 HK ....

Jeg har forresten lige skrevet en mail til dig.

mini850

Svaret d. 10-03-2006 22:49:58

Et stage one kit er en rigtig god start - og ca. 20% effektforøgelse, som man faktisk godt kan mærke.

CSH

csh

Svaret d. 14-03-2006 01:10:27

der er flere sæt 10" til salg på handelspladsen

emaljevan

Svaret d. 14-03-2006 04:42:02

Jeg vil også sige at et "Stage One kit" er en rigtig god start, det er rimlig nemt at montere og det koster ikke så meget...

.............

Claus det var da et rigtig fedt profilbillede du har fået taget der, kørte du også mod den ?

Mvh.
Søren
(The proud owner of a Mini Thirty med Stage One kit ;)

DetVarSoerens

Svaret d. 14-03-2006 12:02:50

Hej.

Personligt var jeg så heldig at jeg fandt en som skulle af med en 1275 (gået 50.000) komplet med forbro, skivebremser, bremseforstærker, spaxdæmpere hele vejen rundt og brede bremseklokker bagtil. så det var en lille pakkeløsning jeg fik fat i. det sparede mig for en masse tid og penge, i det at jeg kunne få alle de nødvendige dele hos en, og til en billigere pris, end hvis jeg skulle have købt det seperat. mener selv at det er den bedste måde hvis man skal have flere hypper (kørte selv med 998 ccm før, og blev hurtigt enig med mig selv om at den ikke var hurtig nok, selv om jeg satte en LCB bananmaniold på)

Mvh. Allpass

Allpass

Svaret d. 06-04-2006 08:37:55

Tilbage