07-01-2008 19:14:03
Hej alle sammen.
Jeg kunne godt tænke mig et par zeemax sidespejle til mit skørtesæt, men vil lige høre hvor jer der kører med dem allerede, hvor i har købt dem? Er der en dansk forhandler af dem eller kan jeg kun købe det igennem zeemax.com?
Hvad er jeres erfaringer med dem. Er i tilfredse eller er det noget tarveligt p..?
Hvis i har forslag til bedre spejle i samme sports-stil er alle bud velkomne, helst hvis de kan købes i danmark. Vi må jo hellere støtte hinanden lidt lokalt istedet for at sende alle de danske kroner til england...
Tak for hjælpen.
J.
Av hvor surt!
Jeg kender ikke til noget miniværksted, men vil lige komme med et vink. Jeg har kørt VW boble i nogle år, og var selv ude for en håndværker! I den forbindelse lærte jeg en del Do and dont's Først og fremmest, skal du nok regne med, at hvis du skal ha lånebil, så skal det stå i din forsikringskontrakt. Men det andet jeg vil sige, og der her er vigtigt! Mange forsikringsselskaber har skuffeaftaler med div værksteder. Tricket for dem er, at så slipper de ofte for at sende en taksator ud, da de arbejder med enhedspriser. lad dig ikke snøre af det, da du selv må vælge værksted i følge loven. Du skal finde et sted der bruger orginale dele! Jeg ved ikke hvordan kvalitetsforskellen er på Morrisdele, men i VW verdenen er den enorm!
De kan godt kræve, at der f.eks. monteres en brugt orginal kofanger, bare den er i samme stand som du havde på før skaden. Men så skal de skaffe sådan en, og det kan de nok ikke! og du får derved en ny orginal. På en vw boble koster en orginal kofanger 2000 kr og en skodbrasilianer koster 600 kr. ( men den holder kun i 6 mdr. så er den rustet væk. Forsikringen kan være meget stejle med at "vælge" værksted for dig, MEN HOP IKKE PÅ DET!
Held og lykke
o2
Otto Schelin
Svaret d. 08-01-2008 09:57:41
Hej Otto
Tak for svaret :-)
Tro mig jeg lader dem ikke løbe om hjørner med mig, jeg ved at det kan være en hård kamp med forsikringen, og jeg skal nok fortælle dem hvor de kan købe de rigtige dele.
Har allerede tjekket hos Georg Mikkelsen, og han har de ting jeg skal bruge, så der bliver de henvist til.
så må jeg jo se hvad det fører til 8D
Mvh.
Jan Hjorth
MiniKlub Sjælland
morris_mascot
Svaret d. 08-01-2008 11:26:33