køb ikke noget hos mini sport

2014-04-07 17:41:36

hvis varen er istykker så svar de ikke eller sænder nye vare eller sænder pengene retur de gør intet de venter kun på man ikke gider skrive mere de skulde have en mail med betoen .der er andre steder der har god service hilsen jørgen k

jørgen mini

For at tage et citat fra Piet Hein: „Husk at smile før du sover, så går dagens surhed over.“

Jeg kan anbefale ÅKM Racing eller Heine hos MG Center. Det er Dansk der duer! Hurtig service, du får dansk eskpertviden og hvis du vil klage så er det nemt. (Ikke at jeg nogensinde har haft brug for det altså!)

Limora i Tyskland (som får varerne fra deres engelske søsterselskab) er også uovertruffne i kundeservice. De leverede et sæt stempler til mig med en stempelring der manglede. To dage efter klage lå der et komplet sæt stempelringe i postkassen, endda i en bedre udgave end dem der fulgte med.

Mini Sport har jeg da handlet med flere gange, har aldrig haft problemer med kundeservice. Er du sikker på de ikke holder påskeferien eller noget?? Og hvad er problemet med varen? Var det den ventilløfter der blev nævnt på et tidspunkt i en tråd?

Mvh.
Lars

Swish

Svaret d. 2014-04-07 19:43:15


Hej jeg har også handlet meget hos Mini Sport og altid fået en god service

mini steen

Svaret d. 2014-04-07 21:25:14


hej steen så skal du bare vente til du køber noget der ikke kan holde så vil de ikke noget .jeg har også købt meget hos dem de er hurtige til at svare på ordren og lige så hurtige til at hæve pengene men lige så langsomme til at svare på mail det er 14 dage siden jeg skrev sidst og de har ikke svaret i nu øv og det er vippetøjet jeg snakker om

jørgen mini

Svaret d. 2014-04-07 21:52:36


jeg købte en tank til min estate hos minisport, den var så dårligt lavet at den ikke kunne moteres uden at studsen skulle bøjes, så ringede jeg derover, og klagede min nød......en uge efter kom UPS med en sprit ny galvaniseret tank der var "made in canada" og nu sælger de kun den fremover, det synes jeg var god service ......meen de ka dælme noget sløve med at få sendt ting afsted der har været i restordre

johnny b

Svaret d. 2014-04-08 19:32:34


Jeg har også købt meget hos dem, og altid fået fin service. Men rigtigt det kniber med svar på mails - ring til dem, jeg har altid fået første klasses service når jeg har ringet, men mail, så går det ikke så godt.

Hilsen thomas

Teske

Svaret d. 2014-04-10 11:08:04


Tilbage